Var jag för hård? Han medlem på porrigt.se
Nu vill jag ha lite medmänniskors synpunkter.
Jag har haft en kille i ca 1,5 år. Alltid trott att han varit världens underbaraste och trognaste!
Han har överröst mig med kärlek och komplimanger.
han har alltid haft massvis med tjejkompisar på msn, sms osv men han har förklarat att det är enbart vänner så jag har aldrig brytt mig eller snokat!
I dag när jag va hemma hos honom råkade jag se att han varit inne på sidan porrigt.se.
Inte så konstigt tyckte jag men samtidigt hade jag aldrig sett honom logga in där förrut på hela tiden så jag frågade förvånat om han var medlem där. Nej, sa han direkt. Det va han INTE.
Okej konstigt tyckte jag eftersom jag kunde se att han haft sidan uppe nyligen.
Eftersom jag på sista tiden sett att han kommenterat tjejer på facebook som han tycker e snygga (han trodde inte att jag kunde se att han gjort det) så fick jag en konstig magkänsla och regga mig snabbt på porrigt.se och sökte upp honom och mkt riktigt hade han en riktigt profil där med massa bilder på sig själv och han var aktiv där-
Då undra jag varför han ljög o varför det stog att han sökte "uppmärksamhet"
Varför måste man va medlem på en sådan sida när man har flickvän, facebook räcker väl gott o väl tyckte jag o jag va ledsen.
Men han förklara att han va där enbart för att läsa sexnoveller . Sökte INGA tjejkompisar där.
Då bad jag honom att visa mailen på porrigt.se för mig. Med viss tvekan gjorde han det och då va det massvis med mail från andra tjejer där. Både kända och okända.
Jag såg mkt som tex "tack för kommentaren, du gör mig generad "
och han hade skrivit till ngn " Jag funderar på om jag skulle komma o hälsa på dig nu då snat"
och till en annan "jag finns i "den staden" sådu vet ;)"
och till en tredje "hej sötsaken"
Det va även puss o kram o sådant. Men jag va ju förblindad av svartsjuka så dum som jag va så slutade jag läsa efter ett tag o gick aldrig in på "utkorgen" så jag såg ju inte mkt av vad han egentligen skrivit.
Jag packade snabbt ihop mina saker o skulle därifrån. Då blev han helt ifrån sig o höll fast mig o putta ner mig i sängen o höll fast mig o sa åt mig att lugna mig, fast att jag bad honom släppa mig. Sådär höll vi på en halvtimme innan jag till slut kom ifrån han o han lät mig gå.
Sen fick jag först mess som att jag överreagerade m,m. men när jag skrev lite av vad jag läst så skrev han att han ångra sig så han vill dö m,m. Att han älskar mig så mkt m.m-
Nu vet jag varken ut eller in, hur hade no reagerat på detta?