Lite hjälp av er som ser en del på porrfilm??
Min sambo och jag har råkat komma över 2st, enligt honom hittade han dom för ex antal år sen, om det är sant vet jag inte, skitsamma..
men det är mest som reklamsnuttar, iallafall den ena filmen, typ en tjej kommer in på ett kontor till en kille och vips så suger hon kuk , dom knullar i båda hål och han sprutar i ansiktet och sen är det nåt nytt avsnitt...
Den andra handlar mer om nån modellstudio där det finns lite hansling med väldigt tråkig..
En gång i tiden föll det sej så att jag råkade se lite av en porrfiml, typ snövit och 7 dvärgarna eller nåt liknande, vad jag minns, minns ju knappt, så var det iallafall lite handling.
Nu undrar jag, kanske en skitknäpp fråga men finns det porrfilmer som är som vanliga filmer, alltså med vanlig handling men med mycket sex?
Hur ska jag hitta sånna, finns det att ladda hem? kan ju inga sånna filmnamn...eller vart kan man diskret beställa bra filmer?
Har förstått att det finns olika typer av sånna här filmer med, med olika "hårdhetsgrad?"
Hur hittar jag i djungeln och hur vet man hur hårdporriga dom är?
Så undrar jag också, jag skulle vilja se mer där faktiskt tjejen få sin del med, det lilla jag sett verkar det bara vara killen som ska spruta och sen är det slut..
Vi gillar att kolla på sånt här tillsammans men har lessnat på dom 2 ganska tråkiga vi har..
Så hjälp mej nu, jag kan inte mycket om sånt här och heller inte sett så mycket men vill se mer, och sambon säger iallafall att han inte sett så mycket mer heller..
Hjälp mej nån nu=)