• gullican

Barnens gård i Blekinge?

Har tittat lite på deras hemsida och det låter ju bra, men jag vill hellre ha recensioner "från verkligheten" så jag undrar om någonvarit där och om det är lika bra som det verkar? Det mesta verkar ju kanon på alla hemsidor men sedan lever det inte alls upp till det man förväntat sig när man väl kommer dit. Exempelvis var vi på Funcity i Varberg förra året och det var väl knappt okej. Inte kul när man lägger ner mycket pengar och kör långt.

Dottern och eventuella kompisar som ska med är 7-8 år, blir det en höjdare för dem? Hur är vattenlandet? Maten? Positivt och negativt?

• Svar på tråden Barnens gård i Blekinge?
  • gullican
    Aphjärnan skrev 2010-07-25 11:15:19 följande:
    Menar du Barnen gård utanför Karlskrona?
    Ja, det är den jag menar, visste inte att det fanns flera? Tipsa gärna om andra om det finns
  • Sarah84

Vi har inte vart där. Men min mans bror med familj är där varje år. (Har sommarstuga i Karlskrona)
    De tycker iaf att det är superbra där. Barnen verkligen älskar de =)

*Agnes 2007-05-14 * Gustav 2009-08-19*
  • Aphjärnan

Vi var där för en vecka sen och hade kul !

Stort bra vattenland med grejor att göra för alla åldrar.

Maten var väl ingen höjdare, typ gatukök men man blev ju mätt.

Resten var oxå kul, vi har inget att klaga på alls och kommer gärna tillbaka.

• gullican
    Aphjärnan skrev 2010-07-25 17:17:59 följande:
    Vi var där för en vecka sen och hade kul !

Stort bra vattenland med grejor att göra för alla åldrar.

Maten var väl ingen höjdare, typ gatukök men man blev ju mätt.

Resten var oxå kul, vi har inget att klaga på alls och kommer gärna tillbaka.
    Låter ju bra ändå. Ja, gatuköksmat är ju ingen höjdare men det går ju ner. Funderar på att ta med matsäck och så, men det är ju också jobbigt att släpa på väskor och så, vet du om det finns skrindor att låna där också? Och om det finns värdeskåp? Jag är kanske ensam vuxen med och då är det ju lite riskabelt att lämna plånbok och mobil och sånt utan tillsyn när man badar.
  • backfired

Jag tror att ni kommer ha jätte kul! Det finns mycket olika saker att göra. Roligast är nog att hoppa på de stora "hoppkuddarna"! Jag tycker även att personalen är väldigt trevlig och hjälpsam.

Skrindor finns att hyra och kostar 40 kr om jag inte minns fel. Värdeskåp vet jag dock ingenting om.

• Aphjärnan

Massor med folk hade matsäck och skrinda ( egen eller hyrd) och det såg mycket mysigare ut än att äta deras
    köpemat.

Såg inte heller några värdeskåp och vi vuxna badade en och en med vårt barn justs pga detta.
    Det var väl en negativ sak då men det enda jag kan komma på.

Jag är en rikltigt badkruka men vattnet var varmt & skönt:)

Svar på tråden Barnens gård i Blekinge?