• Väntan på en liten

Kan man spärra folk på hotmail?

Jag har en person på min hotmail som håller på och skickar en massa vidriga mail till mig. Kan man blockera så man slipper dom? Hur?

Längtar...11 månaders kamp, lätt som en fjäder att bära, tung som bly att mista. MA 7+1 22/5-10
  • Svar på tråden Kan man spärra folk på hotmail?
  • Cia o krabaten

Ja om du marjerar mailet i inkorgen och istället för att välja delete väljer du junk så kommer alla mail från den avsändaren i skräpkorgen direkt.

• Väntan på en liten
    Cia o krabaten skrev 2010-07-25 13:08:23 följande:
    Ja om du marjerar mailet i inkorgen och istället för att välja delete väljer du junk så kommer alla mail från den avsändaren i skräpkorgen direkt.
    Tack för snabbt svar, jag har nu klickat bort alla direkt men får jag ett nytt så ska jag alltså klicka på skärpkorgen då, men hur vet den vilka mail som ska dit då?
    Längtar...11 månaders kamp, lätt som en fjäder att bära, tung som bly att mista. MA 7+1 22/5-10
  • Cia o krabaten

När du är i inkorgen och sedan klickar i en bock i den lilla rutan framför mailet så kan du sedan välja var det ska sorteras.
    Antingen kan man klicka på delete eller junk i raden ovanför liksom. 

• Väntan på en liten
    Cia o krabaten skrev 2010-07-25 13:19:41 följande:
    När du är i inkorgen och sedan klickar i en bock i den lilla rutan framför mailet så kan du sedan välja var det ska sorteras.
    Antingen kan man klicka på delete eller junk i raden ovanför liksom. 
    Får kolla det, aldrig haft sett något annat än att slänga alltså ta bort, allt står på svenska.

Nu beter sig min dator konstigt också, såfort jag trycker för att göra står bokstav så låter datorn trots att jag avaktiverat trögt tangentbord, ha ha. Visste inte att det fanns nåt sånt ens. Eller det är ctrl tangenten som låter förresten.
Svar på tråden Kan man spärra folk på hotmail?