Älskar en kriminell...
Jag är trettio år, separerad och skild sedan augusti 09, mitt ex och jag har en son på tre som vi har varannan vecka. Det var jobbigt mellan oss i början, mycket bråk om ekonomi och etc, men vi kom över det. I dagsläget så kommer vi överens.
Bara ett par dagar efter beslutet om att separera träffade jag på M som är 40 år, som är en kompis till min bästa kompis strul. Vi började träffas men under gemensamt beslut om att det bara var sex inget annat. Det var det bästa sexet jag någonsin upplevt och vi tycks på något sätt läsa av varandras kroppar och det blir hett, kinky och fyller alla mina fysiska behov.
Inte att glömma så har det hjälpt mig att komma över separationen från mitt ex, trots att R inte gett någon emotionell feedback mer än att han lyssnat när jag pratat av mig så har det varit en språngbräda på något sätt.
Nu är det så att vi träffats i elva månader regelbundet, vi umgås med våra barn (han har två äldre pojkar) och det finns inget att klaga på där. Saken är också att han är väldigt undanglidande (relationsfobiker?) med sina barns mamma så medgav han tydligen aldrig offentligt att de var ett par, trots att de bodde ihop och hade barn, han har dock haft egen lägenhet samtidigt. Han har inte varit otrogen mot sina ex, han hatar otrohet hett. Och han har ett väldigt hett temperament och vi har bråkat många ggr, speciellt om vi druckit i hop. Men jag känner att jag faktiskt trots allt, älskar honom. Han är intelligent, vi skrattar mycket ihop och har likadana grundläggande värderingar. Han har sagt att han älskar mig då jag själv sagt det först, men det har bara hänt ett fåtal ggr och han verkar ha ångest över att ha sagt det. När jag vill att han ska bekräfta sina känslor för mig blir han väldigt uppretad och tycker att jag förstör mellan oss när jag hela tiden vill bli bli bekräftad.
Jag är förvirrad av allt detta, så frågan är älskar han mig på riktigt även om han inte verkar kunna uttrycka det?
Ska jag fortsätta träffa honom även om han inte direkt är det man förväntar sig av en man, man älskar?
Det största problemet egentligen är att han är kriminell men trots det, en jättebra pappa, omtänksam, hög moral (i övrigt) men jag är rädd för vad det skulle innebära om vi skulle leva ihop!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-25 16:57
Vi kan kalla honom för MR för att underlätta...