Fler som har sybloggar?
Jag skulle gärna vilja läsa bloggar som handlar om sömnad och liknande pyssel. Lägg gärna in er här.
Min heter www.knuffodragen.blogg.se
Jag skulle gärna vilja läsa bloggar som handlar om sömnad och liknande pyssel. Lägg gärna in er här.
Min heter www.knuffodragen.blogg.se
Jag här precis börjat blogga. Madebykrusidulla.blogspot.com Har inte lärt mig sy kläder än, men det kanske kommer så småning...
www.lillanochstorebror.blogspot.com
dåligt uppdaterad nu i sommar med semester och allt
Vad roligt att få några till att läsa och inspireras av : )
Flera kanske?
Jag har en blogg där jag skriver om vad jag gör i mitt företag sn.art, som mestadels handlar om barnkläder! Och eftersom jag syr kläderna, så måste ju det kallas för en syblogg!
www.snartbysofie.blogspot.com
(Idag startade en liten REA på detta!)
snart : söta kläder :)
Min blogg är: www.sorkmorssyblogg.blogspot.com
Barnkläder....min adress är: lilofant.blogspot.com
Jag har bytt till knuffodragen.blogspot.com
Hejsan, skoj att hitta nya sybloggar.
Jag syr barnkläder och småpyssel.
madebysanna.blogspot.com heter min blogg :)
Nu har jag äntligen kommit igång med min syblogg. Den är lite annorlunda än de sybloggar jag har sett för jag försöker tipsa andra om hur jag gjort och länkar till mönster så är inte bara min egen sydagbok.
Är kläder till mig själv - alltså damkläder.
Syr för att få kläder så snygga som jag vill ha dem till billigare peng än de många tusenlappar en äkta Furstenberg kostar till exempel.
http://sybloggerskan.blogspot.com
Fler som sybloggar om vuxenkläder?
Vad roligt med en blogg om damkläder. Jag ska kanske mig på att sy något till mig själv. Jag har ett tyg hemma som jag är lite sugen på.
Nej, men jag ÖNSKAR att jag kunde sy och därmed kunde ha en sy-blogg. Måste börja sy! Kommer titta in på alla eras fina bloggar i alla fall =D
Titta gärna in i min relativt nystartade syblogg med barnkläder och annat fint :) ohanna-design.blogspot.com/