Rött nagellack på sommartårna...
Vad är din inställning till röda tånaglar om sommaren?
Vad är din inställning till röda tånaglar om sommaren?
Jag har alltid nagellack på tårna, dock väldigt sällan rött. Just nu lila, men ofta andra färger som grönt, orange, brunt osv.
Är det färgen röd som är det viktiga? Eller att det är större risk att folk ser att man målar naglarna på sommaren?
Det är givet! Nu har jag det förvisso året om. Men det är helt klart roligare då det syns. :D
tycker målade tånaglr är snyggt, dock använder jag aldrig rött lack själv, varesej på tår eller fingrar. Undrar oxå om de är just färgen röd som är de 'viktiga' i frågen? Om rött och sommar går ihop? eller om man målar tårna överhuvudtaget på sommaren? Oavsätt tycker jag absolut man kan fa rött på tårna på sommaren om man tycker man passar i de, målade naglar är fint oavsätt årstid.
Min mormor och farmor målar naglarna röda, så för mig känns det lite tantigt. Men inte så jag reagerar om jag ser en 15-åring på stan med röda tånaglar, folk får göra som de vill, men jag skulle inte välja just rött. Det händer dock att jag drar på lite genomskinligt lack oavsett årstid.
Kör med svart året om, blir rött ibland beroende på humör heheheeee
jag har alltid nagellack på tårna,just nu illrött.. fint..
slampigt,nej
tantigt,nej
barnsligt,nej
sexigt,ja
Jag har ALLTID målade tånaglar, rött, blått, grönt, gult, turkos...you name it! För jag äger nämligen över 300 nagellack i olika färger