• Stårschan

Rött nagellack på sommartårna...

Vad är din inställning till röda tånaglar om sommaren?

Utan tvivel är man inte klok - Tage Danielsson
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Rött nagellack på sommartårna...
  • Manchester

Jag har alltid nagellack på tårna, dock väldigt sällan rött. Just nu lila, men ofta andra färger som grönt, orange, brunt osv.

• sevgilim

Är det färgen röd som är det viktiga? Eller att det är större risk att folk ser att man målar naglarna på sommaren?

• Anna Paulita

Det är givet! Nu har jag det förvisso året om. Men det är helt klart roligare då det syns. :D

Jag vägrar bara vara mamma...
  • Agapi

tycker målade tånaglr är snyggt, dock använder jag aldrig rött lack själv, varesej på tår eller fingrar.  Undrar oxå om de är just färgen röd som är de 'viktiga' i frågen? Om rött och sommar går ihop? eller om man målar tårna överhuvudtaget på sommaren? Oavsätt tycker jag absolut man kan fa rött på tårna på sommaren om man tycker man passar i de, målade naglar är fint oavsätt årstid.

• Lillsnufflan

Min mormor och farmor målar naglarna röda, så för mig känns det lite tantigt. Men inte så jag reagerar om jag ser en 15-åring på stan med röda tånaglar, folk får göra som de vill, men jag skulle inte välja just rött. Det händer dock att jag drar på lite genomskinligt lack oavsett årstid.

• Starchild

Kör med svart året om, blir rött ibland beroende på humör heheheeee

• rosenknopp09

jag har alltid nagellack på tårna,just nu illrött.. fint..
    slampigt,nej
    tantigt,nej
    barnsligt,nej
    sexigt,ja

• Majestic

Jag har ALLTID målade tånaglar, rött, blått, grönt, gult, turkos...you name it! För jag äger nämligen över 300 nagellack i olika färgerFlört

I´m because we are...
  • rosenknopp09
    Majestic skrev 2010-08-02 16:59:18 följande:
    Jag har ALLTID målade tånaglar, rött, blått, grönt, gult, turkos...you name it! För jag äger nämligen över 300 nagellack i olika färgerFlört
    wow... impad
  • sevgilim
    Majestic skrev 2010-08-02 16:59:18 följande:
    Olika färger varje dag? Så du hinner med en färg om dagen i ett år... typ?
  • Majestic
    sevgilim skrev 2010-08-03 22:10:59 följande:
    Olika färger varje dag? Så du hinner med en färg om dagen i ett år... typ?
    Ja, men har tyvärr inte tid att måla varje dag, så ny färg två ggr i veckan känns hely okej !
    I´m because we are...
  • sevgilim
    Majestic skrev 2010-08-04 09:46:29 följande:
    Ja, men har tyvärr inte tid att måla varje dag, så ny färg två ggr i veckan känns hely okej !
    Jag är lite avundsjuk! Jag målade naglarna 2-3 gånger i veckan för något år sedan, så vill jag kunna hinna göra nu...
Svar på tråden Rött nagellack på sommartårna...