• Iluna

Är h&ms barn vinterkläder bra??

Tänkte för en gåns skull va ute i god tid med vinterkläder till barnen...såg några snygga vinterjackor med täckbyxor i samma stil..är till en 3 och 4 åring. Finns i nya hm katalogen, färger som turkose, mörkblå, svart å grå...
    Är dom bra tror ni? har ni haft vinterkläder från hm..är första rået osm dom slutar med overall, innan har vi haft polar o pyret..men de blir lite dyrt för oss i år.

• Svar på tråden Är h&ms barn vinterkläder bra??
  • gladihatten

Jag tycker dom är skitbra! Prisvärda och hur bra som helst.
    Om du inte vill "bräscha" med Pop så tycker jag absolut du ska satsa på H&M. De har bra grejjer.

• mapo51

Vi hade den vinterjackan förra året och den fungerade toppen så vi tänkte också pröva med jacka och byxor i vinter till vår 3-åring.
    Sen får vi se hur mycket vi använder byxorna eller om det mest blir fodrade galonisar... allt beror ju på hur vintern blir.
    Om det stämmer med rönnbären på landet så blir det en väldigt mild vinter... förra året var det massor och i år inga alls.

• anyXX

Jag tittade också på dem i katalogen. Fanns en rutig variant som var mycket billigare... var det också för vinter eller? Jag tycker det är så svårt att se. Men jag antar att den dyrare varianten är bättre.

Iris 080308 & Nils 100319
  • Iluna

jo den rutiga är vinterjacka, om du menar den fluffiga? tror den säkert är varm å bra men lite otymplig för små barn, då den är som en fluffig dunjacka... de jag är osäker på med hms jackor är om dom är tillräckligt varma, dm brukar alltid kännas så tunna..men man kan ju ha en fleas jacka under...

• Iluna

min man tycker jag är kansig som vill köpa vinterkläder nu till barnen..de är väl inte så konstigt??eller?

• Dr Mupp

Jag var och kände på deras kläder och var inte imponerad. Känndes klent och tunnt. Jättetråkigt för den rosarutiga jackan var supersnygg.

• Iluna

vart då någnstans?? var inne på hm idag, men inga av vinterkläderna fanns inne, ville oxå känna på dom...

Svar på tråden Är h&ms barn vinterkläder bra??