• Svar på tråden Röda korset i gävle?
  • NinaP

Röda Korset ligger väl i Brynäs Centrum? Å så finns det nåi Bomhus tror jag... Myrornas ligger nere på stan i gamla Sandrews Biografens lokaler.
    Sen finns ju Erikshjälpen vid Gasklockorna...

• Edalia
    NinaP skrev 2010-07-26 21:54:29 följande:
    Röda Korset ligger väl i Brynäs Centrum? Å så finns det nåi Bomhus tror jag... Myrornas ligger nere på stan i gamla Sandrews Biografens lokaler.
    Sen finns ju Erikshjälpen vid Gasklockorna...
    tack

Gasklockorna? vart ligger det. ska leta barnkläder nämligen och det bör gärna vara så centralt som möjligt.
  • NinaP

Åh vad roligt! Min son är bara 3 månader och vi har fått så himla mycket kläder upp till strl 68 att vi inte behövt köpa så mycket själva än men så snart han börjar behöva ska jag shoppa jag med. Har tänkt mig "mycket" second hand då barnkläder sällan hinner bli så utnötta. =)

• Edalia
    NinaP skrev 2010-07-27 11:10:47 följande:
    Åh vad roligt! Min son är bara 3 månader och vi har fått så himla mycket kläder upp till strl 68 att vi inte behövt köpa så mycket själva än men så snart han börjar behöva ska jag shoppa jag med. Har tänkt mig "mycket" second hand då barnkläder sällan hinner bli så utnötta. =)
    ja dom brukar ju hålla till ett antal barn och varför bara köpa nytt, köper man begagnat så kan man ju se kvaliten

min pojk blir snart 1 år och börjar på förskolan i september så jag behöver fylla på i byrån lite. blir så dyrt att bara köpa nytt.
Svar på tråden Röda korset i gävle?