• amomentlikethis

En fråga om Depend ögonbrynsfärg...Någon som kanske vet?

Är de någon här som vet om man kan använda en förpackning Depend ögonbrynsfärg mer än 1 gång?

Det är ju mycket i förpackningen och man blandar ju separat själv, så det borde väl gå att använda igen?

Eller är det bäst att köpa en ny för varje gång?

Tacksam för svar!

• Svar på tråden En fråga om Depend ögonbrynsfärg...Någon som kanske vet?
  • Smultronsmulan

Nej, nej,
    de räcker ju hur länge som helst!
    Tuben och den lilla flaskan är ju återföslutningsbara så de räcker länge =)

• amomentlikethis

Okej, tack så mycket för svaren!!

Då vågar jag mig på att färga med den igen ikväll. Tänkte väl att man kunde använda den igen så sparade den, men ville fråga för säkerhets skull så man inte ser helt crazy ut om det nu inte skulle gått 

• kusinkokain

Oftast brukar färgen ta slut innan väteperoxiden, då kan man köpa enbart en färgtub för 49:- Glad 

How long can you hold your breath?
  • amomentlikethis
    kusinkokain skrev 2010-07-31 22:05:28 följande:
    Oftast brukar färgen ta slut innan väteperoxiden, då kan man köpa enbart en färgtub för 49:- Glad 
    Vart då?
    Det har jag inte sett.

Färgade brynen igår igen å det gick ju fint

En till fråga, nu köpte jag färgen brun/svart. Är det någon som vet om det skiljer mycket från svart?
    Annars kanske jag testar svart nästa gång. Gillar mörka bryn. Är själv mörkbrunhårig så det skulle inte se konstigt ut tror jag.
  • kusinkokain
    amomentlikethis skrev 2010-07-31 22:09:41 följande:
    Vart då?
    Det har jag inte sett.

Färgade brynen igår igen å det gick ju fint

En till fråga, nu köpte jag färgen brun/svart. Är det någon som vet om det skiljer mycket från svart?
    Annars kanske jag testar svart nästa gång. Gillar mörka bryn. Är själv mörkbrunhårig så det skulle inte se konstigt ut tror jag.
    Jag har sett "refill" (som den kallas) på H&M, Lindex, Åhléns och Kicks, förpackningen har samma design som de andra men är en aning mindre. Väteperoxiden brukar räcka till tre sådana där tuber så man spar lite slantar på att göra på det viset Glad 

Jag ääälskar mörka bryn och körde alltid på "svart" när jag var mörkröd- / mörkbrun- / svarthårig. Nu när jag har cendréfärgat hår (äntligen tillbaka till min riktiga färg) använder jag "brun / svart". Färgen har ju en förmåga att blekna ganska snabbt... Prova "svart" nästa gång!

Ögonbrynens färg och form gör så mycket för ansiktet, visst är det roligt att pyssla med dem? Skrattande
    How long can you hold your breath?
Svar på tråden En fråga om Depend ögonbrynsfärg...Någon som kanske vet?