jag undrar om....(pergo fråga)
någon här har f¨ått äl av enkel kur pergo men ändå fått ökat dosen till det dubbla och hur det har gått sen??? Över stimulerad?? fler ägg ?? gravid??
någon här har f¨ått äl av enkel kur pergo men ändå fått ökat dosen till det dubbla och hur det har gått sen??? Över stimulerad?? fler ägg ?? gravid??
undrar också! Puff puff
ingen???? ://
jag åt bara en enkelkur med pergotime, andra månaden skulle jag ta dubbel, var då inne på vul så dom kollade så jag inte var överstimulerad eller om det inte fungerade... åt en dubbelkur till.. blev inte gravid under den tiden. fick vidare remiss...
men månaden efter utan pergo fick vi på två tester... men tyvärr slutade det i missfall i v6...
Första enkelkuren ägglossning.
Andra enkelkuren ingen ägglossning
Första dubbelkuren trillinggravid
fimpen72...ojjjj har du fått dina trillingar?? kollade man med vul för att se hur många ägg där fanns???
GRATTIS i alla fall :)))
Fimpen, hade du ont i äggstockarna innan du fick äl med dubbelpergo?
själv är ag på dag 14 och känner inget än...tror inte det blev ngt med enkel :((( visserligen får jag äl sent men ändå...
Fattar inte, jag får ju av enkel ibland, varför får jag inte av dubbel då.. :(
Fimpen, hade du ont i äggstockarna innan du fick äl med dubbelpergo?
själv är ag på dag 14 och känner inget än...tror inte det blev ngt med enkel :((( visserligen får jag äl sent men ändå...
Fattar inte, jag får ju av enkel ibland, varför får jag inte av dubbel då.. :(
fimpen, hur långt innan brukar du få ont?
Nu på eftermiddagen har jag börjat känna av att ngt kanske är på G HOPPAS HOPPAS HOPPAS!!!