• ElinKratz

Vart kan man köpa mailingbags?

Frågan lyder, vart kan man köpa mailingbags förutom på Tradera och internet överhuvudtaget, jag vill ha tag i dem genast och vill alltså köpa i en butik eller så!? Tacksam för svar

• Svar på tråden Vart kan man köpa mailingbags?
  • Kazeer

Är mailingbags ett speciellt märke eller går det lika bra med jiffypåsar? Jiffypåsar kan man i alla fall hitta i bokhandlar och även i en del ICA-butiker.

Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk behind me, I may not lead. Walk beside me and just be my friend.
  • ElinKratz
    Kazeer skrev 2010-07-29 12:28:44 följande:
    Är mailingbags ett speciellt märke eller går det lika bra med jiffypåsar? Jiffypåsar kan man i alla fall hitta i bokhandlar och även i en del ICA-butiker.
    Är inte dom ganska så dyra? Jag behöver en som är rätt så stor nämligen, större än ett A4 iaf
  • Kazeer
    ElinKratz skrev 2010-07-29 12:31:45 följande:
    Är inte dom ganska så dyra? Jag behöver en som är rätt så stor nämligen, större än ett A4 iaf
    Priset kan jag tyvärr inte hjälpa dig med. Och så stora som i A4-format har jag inte sett på ICA.
    Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk behind me, I may not lead. Walk beside me and just be my friend.
  • Drake

På posten kan du köpa alla storlekar du kan tänka dig.

• Elinryman

mailingbags.nu/ har jätte bra priser och större storlekar samt olika färger på mailingbags!! 
    Behövs de fort kan man även välja expressfrakt.  

Det bästa är den fria frakten och snabba leveransen!! Två tummar upp! Glad

Svar på tråden Vart kan man köpa mailingbags?