• anyXX

Åsikter om overaller Tretorn och Ellos

Hej!

Någon som har haft Tretorns overaller? Åsikter? Har hittat en för 630:- bra pris? Stora eller små i storlekarna?

Undrar också om Ellos overaller, de dyraste som de kallar för Aqua control (eller nåt sånt). Kostar 599:-. Är de bra? Stora eller små?

Undrar också om Ellos babyoveraller. Finns bara 2 modeller för de allra minsta - en pojk och en flick... är de varma och bra?

Hoppas någon kan hjälpa :)

Iris 080308 & Nils 100319
  • Svar på tråden Åsikter om overaller Tretorn och Ellos
  • MuffinCake

Jag köpte Land & Lake overaller till mina barn från Ellos förra året.
    Tyckte de var mycket prisvärda! Efter en säsongs användning och tvätt såg de fortfarande som nya ut!
    De var normala i storleken och kostade också runt 600:-.

Funderar dock på om inte de du sett som heter aqua-controll är regnställsoveraller?

I år hoppas jag att de kan ha jackor och skidbyxor i strl 98 som jag har beställt (de har strl 92 nu).
    Skönt att slippa springa i affärer och stresshoppa ;)

• anyXX

:) jag har beställt en tretorn i strl 98, hoppas den blir bra!

Iris 080308 & Nils 100319
  • Gnocchi

Du kan väl berätta sen om du gillar den! Jag funderar också på en grön tretorn till sonen. Jag är letar efter en overall med fleece i och det hade ju denna. Annars har jag köpt molo förut, men dom kostar ju 2000:- i år

• leias

funderar också på tretorn men hittar inte så mycket info.

• BubbelGuppie

jag köpte babyoverallen som finns där nu i fleece med vantar som det är stjärnor på.. vet inte om den är bra men den verkar tjock och varm..däremot var storlekarna väldigt stora tog 80 men den är jätte lång så han kan nog ha den länge.. den är förstor nu ..men jag bryr mig inte jätte mycket om det han får växa i den.

Amanda 20070210 Alex 20100201
Svar på tråden Åsikter om overaller Tretorn och Ellos