• stina k

Hur många mb/gb surfar man upp på Iphone?

Sitter i valet och kvalet om jag ska beställa Iphone 4. Med Tele2 så surfar man upp till 6 mb/sekunden upp till 1 gigabyte, sen går det långsamt.. Frågan är hur snabbt man kommer upp i 1 gb? Klarar man sig en hel månad på det, eller räcker det bara en vecka? Jag har som sagt ingen aning. Kanske någon klok Iphoneägare som vill upplysa mig hur det är för er. :)

• Svar på tråden Hur många mb/gb surfar man upp på Iphone?
  • Anghammarad

Min hustru har surfat 1,2 GB på knappt ett år (japp, så står det) Nästan all surfning kan göras på något wifinät någonstans och då blir det inte mer än så på 3G. 

• bmbengtsson

jag har abonemanget för 69 kr extra i månaden tror att det är 500 mb, jag kollar på nåt youtubeklipp 1grr/v, nättidningen varje dag facebook flera gånger om dan och laddar upp mina mail fllera grr om dan och jag gör av med ca 300 mb i månaden, du får testa dig fram, men ser hur mycket data man använder under inställningar

• stina k

Då låter det iallafall som att man klarar sig rätt bra på 1 gb i månaden. Tänkte att det inte är kul om det är slut efter några dagar

• Jesspa80

Kör man mycket så tar det nog slut på några dagar. Allt beror ju på vad man gör med det.

• c0ol

Jag har surfat ca 9.5 Gb på min android lur under juli

Svar på tråden Hur många mb/gb surfar man upp på Iphone?