Vad kan man klä blivande brud på möhippa?
Vi ska snart ha möhippa för en kompis.. Men kommer inte på något roligt man kan klä henne i!
Är jätte tacksam för förslag?
Vi ska snart ha möhippa för en kompis.. Men kommer inte på något roligt man kan klä henne i!
Är jätte tacksam för förslag?
Först & främst...är ni säkra på att hon skulle uppskatta att kläs ut?
Tänk på att det är en dag hon vill ha ett positivt minne av. Jag hade själv inte uppskattat att bli utspökad och det känner mina vänner till och kommer därför inte utsätta mig för det.
SKulle hon uppsakatta att bli utklädd?
Det skulle vara ett av de "värsta" för mig.
Möhippan ska ju vara kul, inte hånande...
Men om hon skulle tycka det var kul så finns det ju massor av alternativ
Någon superhjälte kanske? Spindelmannen kunde vara kul.
Prinsesskjol/tyllkjol mm och en krona och slöja är ju klassiskt.
Det JAG tycker är roligast är om hela gänget klär ut sig och inte bara bruden.
Som Cia skrev ovanför så kan det ju vara kul om ni klädde ut er till superhjältar allihop. Ev kan ni ju göra henne till "superbride" med någon "superhjältig" vit utstyrsel och spännande vapen :)
En tjej jag känner skulle gifta sig med en präst. Vännerna klädde ut sig till munkar/nunnor och bruden fick något på det temat också.
Hemliga agenter kan ju också vara intressant. Gör henne till "The bride" med gul träningsoverall a la Uma Thurman :)
Anspela gärna på om själva möhippan har något tema, eller om brudgummen har något roligt yrke eller hobby etc.
Men tänkpå att KLÄ ut henne (dvs se till så att hon fortfarande känner sig cool och söt) ni ska inte SPÖKA ut henne.