• Silversolen

vändbar sulky (4me by SBA)

Idag tittade vi på en sulky/sittvagn med vändbar sittdel. Smidig och praktisk! Hade inte hört talas om märket innan: 4me by SBA. Nån som har erfarenhet av denna vagn? Hittar inget på nätet om den.

• Svar på tråden vändbar sulky (4me by SBA)
  • Pompmom

I Vi föräldrar nr 9  har lekksaks- och babykedjan LEKIA/Baby Best  en helsidesannons med bl.a. vagnar av det nämnda märket. I annonsen så står det att 4me by SBA är deras nya kvalitetsmärke.

Kommer du ihåg vad vagnen hette? Pris?  

• Pompmom
    Pompmom skrev 2010-07-30 21:07:14 följande:
    I Vi föräldrar nr 9  har lekksaks- och babykedjan LEKIA/Baby Best  en helsidesannons med bl.a. vagnar av det nämnda märket. I annonsen så står det att 4me by SBA är deras nya kvalitetsmärke.

Kommer du ihåg vad vagnen hette? Pris?  
    Här är nästan annonsen som den ser ut i tidningen!

http://www.babybest.se/erbjudanden

• Silversolen

Den kostade ca 2400 på Happyland. Vi skulle titta på Britax B-mobile och så såg vi 4me istället. Påminner mycket om varandra förutom att 4me är vändbar då. Britaxen var något och mindre och lättare när man fällde ihop den. Men vändbar överväger tycker jag!

• Zelmilainen

men den är bara som en vändbar sulky? finns inte liggel och så till? hur mkt väger den och hur är måtten ihopfälld?

Vill ha bebis nuuu!!!
  • Silversolen

Nej det är ingen liggdel till, men vi har vår fyramånaders i den ändå (med fullt liggläge). Modellen heter 4me by SBA. Det fanns en lite större modell som hade liggdel separat. Liggdelen kostade då 995 kr.

Har testkört nu ett tag och den funkar perfekt i affärer och att ta med i bilen. Emmaljungan är skönare att köra så den tar jag på skogspromenader eller till vintern...

• Zelmilainen

men den större är väl 3hjulig...

Vill ha bebis nuuu!!!
  • Silversolen

Hmm... Ja det kanske den var...

• Zelmilainen

jag tittade på den annonsen som länkades till tråden och den va trehjulig. men det kanske finns fler, vad vet jag. jag tänkte mest om det hade funnits en så pass liten vagn som jag fattade att det var som kanske rentav fungerade från födseln...

Vill ha bebis nuuu!!!
Svar på tråden vändbar sulky (4me by SBA)