• Anonym (Hjälp)

Någon som har ett "Erotic Heart"?

Jag såg ett "Erotic Heart" på stan idag o blev lite nyfiken på det.

Sexlivet efter tredje barnet har inte gått tillbaka till det samma, något som vi lider av båda två . Min make eftersom han vill ha mer sex o har lust hela tiden - men jag har aldrig lust längre även om jag gärna VILL ha sex. Låter kanske hel-galet.

Men iaf, jag tänkte göra ett eget "Erotic Heart" (eller burk, liknande) o behöver hjälp med vad man kan skriva på lapparna?
    Kan inte ni som har ett, kolla på några lappar o tipsa?
    Givetvis får ni andra oxå tipsa. :)

• Svar på tråden Någon som har ett "Erotic Heart"?
  • Anonym (Hjälp)

Ingen som har nått tips?

• heart2mind

Köp spelet. 130-180 kr i handeln. Det håller en hyfsad medelnivå och är kul åtminstone de två första gångerna, ungefär som Kärleksspelet och varianter på det. Fick själv en betydligt större kick av spelet Monogamy, utsett till Adult Game of the Year 2008. En del B-grejor, men generellt ett varierat innehåll med över 400 frågor/förslag till dig och din partner i kategorier som Intim, Passionerad, Fantasi och Het. Bara som konsumentupplysning. Generellt spårar alla sådana här spel in på lite väl mycket vaniljkänsla efter ett tag. Var finns de raffinerade och verkligen tankeutvidgande sexspelen? Fast jag antar att de måste vara hyfsat mainstream och det kan också fungera. Jag önskar dig i alla fall Lycka Till med ditt privata Erotic Heart!!!

• DaBone

Har det, men har även två andra som är trevligare :)

52 weeks of Romance.
    Den snälla modellen, med romantiska små överraskningar. 26 kort för mannen och lika många för kvinnan.

52 weeks of Naughty Nights.
    Samma som den innan, men lite mer sexuellt än romantiskt. Underbar!

Finns på nätet.

www.Lovebox.se
    http://www.lovebox.se/shop/show_cat.asp?cat_id=47

www.Amoremio.se

www.SexintheCity.se

www.Presentkuriren.se
    http://www.presentkuriren.se/presenter/18/532/Till-ett-par/52-Weeks-of-Romance.html

• Anonym (Hjälp)

Tack för båda tipsen.
    Tänkte att "bara" ett erotic heart skulle vara lite för vågat för min del. Kanske inte det bästa att börja med, men kanske nått att ta till senare.

Svar på tråden Någon som har ett "Erotic Heart"?