Hur mycket betala för Begagnad soffa !!!?
Ett år gammal soffa, fint skick nypris 22,000. (mio) Hur mycket kan den vara värd att betala för?? Snälla vad tycker ni?
Ett år gammal soffa, fint skick nypris 22,000. (mio) Hur mycket kan den vara värd att betala för?? Snälla vad tycker ni?
Jag satte ut min fem år gamla Miosoffa (Coffee i tyg) på Blocket för 7000:-, den var såld på en kvart.
Har man tur är det just den soffan någon annan varit på jakt efter ett bra tag man tänkt sälja...
Själv skulle jag kunna tänka mig att betala mer än inköpspris för en soffa jag verkligen vill ha så länge den är i fint skick och visat sig vara otroligt svår att få tag på.
Vad kostade den ny?
Oj, jag missade helt att skriva den infon - 21900:- var nypriset!
aha tack, soffan jag är intresserad av begär hon 15,000 för tycker det är mkt för en begagnad, 7000 låter mera lagom..
Är den i tyg eller skinn? Har du fått se tydliga bilder där du mer eller mindre kunnat "avgöra" skicket? "Ett år" kan vara både lång och kort livstid för en soffa, beroende på vilket sätt den använts på...
Av bilden att döma ser soffan väldigt fräsch ut, hade jag varit i din sits hade jag frågat säljaren huruvida soffan har några som helst skavanker eller småfel. Kanske har h*n några detaljbilder att dela med sig av (som visar skick på exempelvis sittyta). Om jag hade kärat ned mig i den där soffan under ett besök på Mio och sedan funnit den för 15000kr skulle jag slagit till. Om det snarare är modellen med divan du är ute efter, så titta in på FinnSoffan, de har liknande modeller till riktigt bra priser!
Av bilden att döma ser soffan väldigt fräsch ut, hade jag varit i din sits hade jag frågat säljaren huruvida soffan har några som helst skavanker eller småfel. Kanske har h*n några detaljbilder att dela med sig av (som visar skick på exempelvis sittyta). Om jag hade kärat ned mig i den där soffan under ett besök på Mio och sedan funnit den för 15000kr skulle jag slagit till. Om det snarare är modellen med divan du är ute efter, så titta in på FinnSoffan, de har liknande modeller till riktigt bra priser!
Lycka till, hoppas att du hittar drömsoffan... Själv sitter jag i min nu