Märkte inte att jag var gravid förens i 19 veckan, någon mer här som har varit eller är i samma sits?
Hej som ni ser på ruriken så märkte jag inte att jag var gravid förens jag var i 19 veckan och alla som jag har berättat det för, har blivit skeptiska och fattar inte hur jag inte har märkt det. Men jag har inte haft några speciella symtom, har inte haft illa mående m.m. Det jag är nojig över är att jag både har druckit och rökt under denna tid jag inte har vetat, och är rädd för att barnet ska ha tagit skada, men jag hoppas verkligen att det här blir bra.
Nu är vi jätte glada att vi ska ha barn men kan säga att jag fortfarande är väldigt chockad. Har ju missat halva min gravitet. Och har bara vetat i drygt en vecka att jag ska bli mamma i december. Känns helt sjukt. Men underart och fantastiskt men ändå skrämmande.
någon som har varit i min sits eller bara vill slänga iväg en kommentar så gör gärna det. Ha en fortsatt bra lördagskväll. :)
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-06 22:16
Tack för alla värmande kommentarer ifrån alla. Har dock inte lärt mig hur man svarar på dom här i tråden, men jag har skickat iväg ett mail till alla er. :)