• missbeautiful

Brand (snabba svar, tack!)

Hej,

Försökte sova nu men luktade precis som det brann hos grannen, men såg sen brandbilar som körde åt ett annat håll, så det brinner tydligen en bit här ifrån. Det jag oroar mig för är att vårt fönster går inte att stänga helt, det är en liten springa öppen. Man luktar branden hit, till och med här inne. Har lite ont i huvudet, luktar som bränt gummi... svårt att säga. Men är det farligt? Kommer det rök in genom vårt fönster, eller vad är det fråga om? Kan det lukta på det viset fastän alla fönster är helt stängda? Känner mig orolig..

Tack för snabba svar! Vågar inte sova och ska upp skittidigt imorgon...

• Svar på tråden Brand (snabba svar, tack!)
  • Hbg77

sätt på lokalradion eller text tv, är det något att oroa sig för så varnar dom där!

• missbeautiful
    Hbg77 skrev 2010-07-31 23:50:17 följande:
    sätt på lokalradion eller text tv, är det något att oroa sig för så varnar dom där!
    Jag har radion på nu... men de bara sjunger, känner mig sjukt stressad.
  • Hbg77
    missbeautiful skrev 2010-07-31 23:57:33 följande:
    Jag har radion på nu... men de bara sjunger, känner mig sjukt stressad.
    p4?
  • Pappapå30

I stället för att skriva här på FL så hade jag nog 1.ringt brandkåren 2.sparkat in dörren hos grannen(om han inte e kontakt bar o det luktar rök från hans lägenhet) 
    men det är iof sig bara jag. 

• Hbg77

jag kan se om jag hittar något om du vill... i vilket område bor du?

• missbeautiful
    Pappapå30 skrev 2010-08-01 00:00:57 följande:
    I stället för att skriva här på FL så hade jag nog 1.ringt brandkåren 2.sparkat in dörren hos grannen(om han inte e kontakt bar o det luktar rök från hans lägenhet) 
    men det är iof sig bara jag. 
    Om du inte läste det jag skrev... "Försökte sova nu men luktade precis som det brann hos grannen, men såg sen brandbilar som körde åt ett annat håll, så det brinner tydligen en bit här ifrån." Så det brinner alltså inte här, hade liksom inte suttit här då heller.
  • Pappapå30

ok då fattade jag fel..sorry

• freddy594

bränt gummi är ju inte helt nuttigt om det nu är det.. =( lägg ett täcke elelr filt för springan o se om det hjälper? luktar ju f-n med gummi samt kan ge huvudvärk..

• nur

lägg blöta handukar eller flt på springan...

Svar på tråden Brand (snabba svar, tack!)