• Anonym

Kan man ge en 23-åring bara sprit i present?

Är det osmakligt att ge en 23- åring två flaskor sprit? Vad anser ni?

Tacksam för svar!

• Svar på tråden Kan man ge en 23-åring bara sprit i present?
  • karet

Nej det inte osmakligt. Förutsatt att personen ifråga inte är alkoholist (eller nykterist).
    Gör det till en rolig present. Typ köpa nåt shotglas och hänga på och en skurhink (som symbol för spyorna;).

• Anonym

Det är svårt att veta om en peron i fråga har problem med sprit Jag vet inte om han har det men jag tror inte det!

• skorpionen80

Ja, det gjorde jag ofta när jag var i den åldern! Gör jag fortfarande när jag tänker efter, särskilt om födelsedagen firas med en fest =)

• UpsyDaisy

Nej jag tror det blir en uppskattad present

• Therese H

Jag fick en vinflaska i ett sånt där pyssel. Jag måste alltså lyckas tråckla upp knutar och flytta nån kula osv för att komma åt flaskan Jätteskoj och lite annorlunda

• Minli
    Therese H skrev 2010-08-01 14:39:35 följande:
    Jag fick en vinflaska i ett sånt där pyssel. Jag måste alltså lyckas tråckla upp knutar och flytta nån kula osv för att komma åt flaskan Jätteskoj och lite annorlunda
    Jag såg en sådan för första gången i en butik igår. Tänkte genast att det där skulle jag vilja ha i present när bebisen tittat ut och jag slutat amma. Och jag är 23, så visst kan man ge alkohol till någon i min ålder Förutsatt att personen i fråga gillar vin eller vad det nu är man tänkt ge...
  • Moderator
    Tråden flyttas till Allmänna Rubriker då den här typen av frågor inte passar i Känsliga Rummet.

Observera att det inte längre går att svara anonymt i tråden!
    Vid eventuella frågor vänd dig till supporten: support@familjeliv.se
Svar på tråden Kan man ge en 23-åring bara sprit i present?