• Anonym (Är jag det?)

Hjälp! E jag bi??

Jag e en tjej som har kille... Men så fort jag ser stora bröst blir jag helt galen å kåt! Tanken på att vara på en tjej e upphetsande men dock skulle jag ALDRIG vilja röra en tjej där nere.

Men skulle absolit vilja ha en tjej på hela min kropp..

Tanlen på att leva med en tjej gör mej lite äcklad men att ha sex å tjejen är över mej gör mej faktiskt k*t blir till och med upphetsad av att skriva detta..

Är jag bi? eller är jag bara nyfiken.. HJÄLP! ÄR JAG ONORMAL???????

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-01 16:09
    ursäkta min stavning hehe skrev lite fort
  • Svar på tråden Hjälp! E jag bi??
  • Anonym

Är man bisexuell blir man kär i både tjejer och killar. Så verkar ju inte fallet vara för din del? Att tända på och fantisera om det motsatta könet är nog väldigt vanligt.

• Anonym

Har du någonsin blivit kär i en tjej? Ifall nej så är du troligen inte bi. Du har bara en fetish för bröst/tjejkroppar.

• Anonym (Är jag det?)

Nix har aldrig varit kär i någon tjej..
    Har funderat på det eftersom jag ändå har en fantasi..
    Men jag har bara haft killar och vill endast vara med killar :P

• Anonym (Är jag det?)

Inte för att jag har problem med folk som e bi eller nått (har kompisar som e det)
    Men jag e så osäker på mej själv eftersom jag ändå tycker tjejer e snygga å skulle tänka mej ha sex förutom att ha oralsex med dom det tycker jag är äcklig tanke.
    Men män har jag inte problem med det e bara upphetsande att göra på dom.
    Men jag kanske bara rent av är nyfiken :p
    Jag vill ju leva med män men ändå tänder på tjejer magen å uppåt hehe..

• Anonym

Shemales? De ser ju ut som tjejer magen uppåt och som killar magen nedåt? =P

• bellzan

Jag e bisuxell.. alltså kan jag bli lika kär i en Tjej som i en Kille. Jag har haft två förhållanden med två olika tjejer, precis som att jag haft en pojkvän. Det har fungerat precis likadant, skillnaden är könet!! Så nej du är inte bi.. En bisexuell tjej tex. kan tänka sig att ha det precis likadant med en tjej som med en kille.
    Däremot e du väl nyfiken på vissa saker ?

• MrKudos
    Anonym skrev 2010-08-01 16:11:14 följande:

Är man bisexuell blir man kär i både tjejer och killar. Så verkar ju inte fallet vara för din del? Att tända på och fantisera om det motsatta könet är nog väldigt vanligt.

Varför i hela friden skulle "kär" vara ett kriterium för att vara bisexuell? Det låter helt sjukt.
  • bbananas

Du är absolut INTE onormal. De finns miljontals människor därute i världen som är BI/homo - och även fast inte alla tycker det så är det helt normalt (tkr jag) Det är inget fel med att vara tjej och vilja ha en annan tjej - eller vara kille och vilja ha en annan man.
    De finns flera som tänker som du, men de finns inget onormalt med sexualitet - för det finns alltid någon som tänker likadant.
    Jag tror på det Tila Tequila sagt - "det handlar inte om att vara med en tjej eller en kille, utan de handlar om vem som är bäst för mig"

• Anonym (jojo)

Du är kanske bicurious.
    Attraheras av andra tjejjer med vill itne ha kärleksförhållande med dem. Utan rent sexuellt bara. Och nyfiken som sagt.
    Jag tror man kan vara sexuellt intresserad utan att vara känslomässigt.
    Jag hade aldrig velat bli ihop med en kille, mysa, pussas och allt det..aldrig, Men har varit enormt sugen på att testa sex

Svar på tråden Hjälp! E jag bi??