• Anonym (Puss)

Berätta om er första kyss med er partner!

En tråd av det lite mer oskyldig slaget.

Berätta om er första kyss med er partner!

Va den fantastisk, pinsam, dålig?
    Hur, när, var?

Dela med er av era minnen!

• Svar på tråden Berätta om er första kyss med er partner!
  • Anonym (trollet)

Vår var på en maskerad, han var brandman, jag var troll.
    Vi stod och dansade på dansgolvet och han sa att om han skulle
    kyssa mig så vill han att jag tar bort det svarta från mina tänder.
    Jag hade så klart målat dit ett par svarta tänder då jag var troll. :p

Jag torkade bort det och han spottade ut sin snus, sen kysstes vi.
    Det var underbart. Vi dansade vidare på ett stort uteställe med
    våra vänner och träffades då och då, kysstes, och försvann från varann igen.

Sen träffades vi inte på 1½ månad.
    Nu bor vi ihop och väntar barn.

• Jojile

Den var supershabbig. 

Vi firade en killes födelsedag, jag och sambon var då bara ytliga bekanta. Framåt småtimmarna, flera groggar senare och brist på övriga att välja mellan så verkade ett fylleligg som en ypperlig ide.
    Slaffsiga, blöta supersensuella fyllekyssar och en snopp som inte alls hade lust senare, så gav sig fröken Jojile sig attan på att få karl i säng en vacker dag. Men han höll på sig, och tur är väl det, för kyssen som följde var underbar och supermysig. Precis lagom mjuk och hård och retandes.  

• jennyc

gick ut på nattliga promenader under några veckor när vi lärde känna varandra...en natt stannade vi mellan våra boenden och skulle gå varsitt håll...satte oss på en bänk vid ett öde hus och pratade...ville inte skiljas åt...så böjer han sig över mig och ger mig en kyss...underbart va det. Pirrade i hela kroppen och jag visste att de skulle bli vi två. Nu, 5 år senare är vi gifta och hunnit få barn...även mist det och jobbar nu på syskon. Vi är fortfarande nyförälskade och det pirrar i mig när jag ser min man Hjärta

• Anonym

Vi hade varit på tre dejter (i vanliga fall är jag inte den som håller på mig när det gäller sånt haha! men min kompis hade fått mig att INTE hoppa i säng med honom förrän fjärde dejten, trots att jag faktiskt bara var ute efter ett one night stand.)
    Hur som helst så låg vi ansikte mot ansikte på hans soffa och så tog han tag i min haka och kysste mig, det var perfekt! Det var försiktigt och trevande till en början och sen mer. Helt underbart!

• Anonym
    Anonym skrev 2010-08-01 17:38:08 följande:
    Vi hade varit på tre dejter (i vanliga fall är jag inte den som håller på mig när det gäller sånt haha! men min kompis hade fått mig att INTE hoppa i säng med honom förrän fjärde dejten, trots att jag faktiskt bara var ute efter ett one night stand.)
    Hur som helst så låg vi ansikte mot ansikte på hans soffa och så tog han tag i min haka och kysste mig, det var perfekt! Det var försiktigt och trevande till en början och sen mer. Helt underbart!
    Just det, det var 6 år sedan, vi var kk i ett år för att tillslut erkänna för oss själva att vi nog faktiskt var ett par... Ett år efter det gifte vi oss
  • Anonym (musiker)

Vi var på en orkesterresa till Bornholm. Jag var 17 och han var 26. Jag var sådär hemligt kär i en annan ett år yngre kille som var med och hade funderingar på att göra en liten stöt under resan. Jag hade aldrig haft sex och inte kysst någon på riktigt heller. Vi drack en del hela gänget och när jag satte mig på ett armstöd till soffan trillade jag baklänges i soffan och landade med mitt huvud i den här mannens knä. Snabbt som tusan medans jag försökte ta mig upp så lade han handen som ett skruvstäd om min mage. Lika bra att ligga kvar tänkte jag och det var ändå ganska trivsamt där. Lite senare letade sig handen upp till mina bröst och senare så försökte han på sig en kyss. Jag var med på noterna men det blev inte så bra då han inte lyckades böja sig ner mot mitt ansikte och jag hade inte magmuskler nog att försöka lyfta överkroppen tillräckligt. Men, men. En tafatt kyss lyckades det bli och han blev min pojkvän.

Han är numer min man sedan sju år tillbaka och vi har varit ihop i 14 år. Vi har två barn. Jag har aldrig haft sex med eller kysst någon annan än honom.

• Anonym (Hanna)

Träffades på en hemma fest för snart 10 år sedan. (Jag 16 han 18) Jag var i ett förhållande som inte var speciellt bra och killen i fråga var värdelös på att kyssas..
    Pratade lite och båda var rätt berusade. Pussade honom på munnen och gick sen därifrån.. sprang på honom igen och han frågade om han inte kunde få en puss till.. men då blev det en kyss. Minns att det var fantastiskt, älskar och älskade att kyssas och var så besviken på min dåvarande kille, som inte alls behärskade tekniken. Så det blev många kyssar den kvällen.. Någon månad senare hade jag gjort slut med killen och vi träffades igen.. lite nyktrare och vi ha hållt i hop sedan dess.

• Anonym (mys)

Vi hade bara känt varandra någon vecka men träffades varje dag i ett litet gäng, jag tyckte att han var sjukt snygg men ingen av oss visade något intresse fören den kvällen. Vi pratade mer ensamma och började flörta, kände båda två att vi ville röra varandra men vågade inte när alla var där. Vi hade för vana att åka och bada mitt i natten då och jag frågade honom "vill du åka och bada?" han tittade på mig jätte finurlig och sa ja!" så frågade vi dom andra om dom ville med men ingen ville, då trodde dom inte vi skulle åka heller men det gjorde vi.. Så mitt i natten halvnakna i månskenet badade vi ensamma på stranden.. så såg jag ett sjärnfall och frågade "såg du det?" han svarade "Ja, då får man ösnka sig något" då sa jag "tror du det finns någon chans att vi önskade samma sak?" han svarade "det hoppas jag" så tog han sin arm runt mig drog mig tätt intill sig och kysste mig.. :D det var helt fantastiskt! mest romantiska jag varit med om helt klart, som i en film.. :)

Sen körde han mig till min kompis där jag bodde när jag var där och hälsade på, men jag gick hem till honom mitt i natten och dagen efter gick vi och hämtade min väska och jag sov hos honom, vi var glana i varandra och jag tog aldrig med min väska därifrån, flyttade ihop dagen efter vår första kyss kan man nog säga! ;) 

• Anonym (hihi)

Vi hade jobbat tillsammans i ca 1 månad, och flirtade riktigt mycket på jobbet. Jag visste knappt vad han hette, utan han gick under namnet "Flirten" bland mina vänner...hihi...
    Vi kysstes första gången på en trapp en augustinatt för 4 år sedan. Vi var ute med jobbet och då kunde vi inte hålla oss. Gick ut från stället där vi var och tog en promenad. Sen satte vi oss på en trapp och pratade och pratade, men tillslut så kysstes vi. Åhhh... vilken kyss! Sen kan jag ju tillägga att det blev en hel del smygkyssar på jobbet...hihi...Vi fortsatte att jobba i hop i några månader till efter det. Men höll det hemligt, för vi inte orkade med folks prat. Sen slutade jag jobba där, så skönt att kunna va helt öppen med relationen.

• Anonym (Puss)

ÅÅÅÅHHHHH vad kul att läsa era berättelser! *sitter med ett leende på läpparna*

MER MER MER!!!!

• viseversa

När jag kysste min sambo för första gången så tyckte jag INTE om den. Han slabbade allt för mycket och använde på tok för mycket tunga(är inget fan av tungkyssar) Men jag lärde snart upp honom och nu är han en underbart bra kyssare.

• Anonym (Linda)

Jag satt hemma en kväll och hade tråkigt, läste ett horoskop där det stod att jag skulle träffa en vattuman under kvällen och att kärlek skulle uppstå, inget jag tog på allvar men det där horoskopet satte sig ändå lite i tankarna som en kul grej. Senare gick jag till puben med några kompisar. När vi kom dit stod den ordinarie dörrvakten i dörren och vi började prata lite löst med varandra som vi brukade. Då började jag tänka på det där horoskopet jag läst innan och frågade lite skämtsamt vilket stjärntecken han var. Stenbock fick jag till svar... han var född ca 2 veckor för tidigt för att vara min blivande vattuman. Men det var ju nära tänkte jag . Kvällen löpte på och jag började spela dart med mina kompisar när stenbocks-dörrvakten tog en paus och gjorde oss sällskap. Av någon anledning började vi flörta lite på skoj med varandra... gjorde lite närmanden och rörde lite vid varandra och så. Han stod bakom mig och jag flyttade min kropp närmre honom tills min rumpa nuddade hans skrev... och sådär höllt vi på och trissade varandra ett tag tills det var dags för rökpaus och vi gick ut. Där stod vi och pratade en stund och jag tittade in i hans ögon och bara kände en enorm lust att kyssa honom... kunde inte hejda mig och lutade mig framåt och kysste honom och han besvarade med en underbar kyss som väckte alla lustar i mig och jag frågade om vi inte kunde smyga in på toaletten en stund... jag gick i förväg och han kom efter, sen hade vi sex på en gammal sunkig toalett som luktade kiss. Jätteromantiskt... NOT... haha! Men vi fortsatte träffas för sex fler gånger och efter några veckor var vi totalt sålda på varandra och jag visste då att jag hade hittat min rätta... nu 5 år senare har vi 2 barn och planerar bröllop inom en snar framtid.

När vi hade varit tillsammans ett tag fick jag reda på att han föddes för tidigt och skulle egentligen varit vattuman, så det där horoskopet hade nog inte helt fel ändå

• Anonym ("den blyge")

Det var en kväll i juli.
    Jag hade blivit hem bjuden till min kusin på middag och ett glasvin.
    När vi sitter där och äter så plötsligt knackar det på dörren och en av hennes pojkväns vänner kommer in.
    Vi hade träffats på en fest någon vecka innan.
    I alla fall så satt vi och spela klädpoker alla fyra, jag, min kusin, hennes pojkvän och hans kompis, när min kusin plötsligt skulle prata med sin kille.
    De gick ut i köket och vi kunde höra hur de småbråkade lite.
    Så vi började prata lite för att undvika att höra deras gnabb.
    Sedan flyttade "Mr X" sig lite närmare och sa "du är så vacker så jag vill bara kyssa dig"
    "Gör det då" svarade jag som normalt är ganska blyg.
    Så lutade han sig över mig, smekte mig lätt över kinden och gav mig en sådan kyss som får en att svimma.

Det ledde sedan till att vi började grovhångla så när min kusin kom in i vardagsrummet igen fick hon en sån chock att hon bara skrek rakt ut "hoppa ner från min kusin".
    Men fram till dess var det riktigt mysigt :)

Svar på tråden Berätta om er första kyss med er partner!