• Anonym (äcklad)

analfisting och spy/kräksex?

Okej, orkar inte gå in på detaljer.
    Men jag har sett att min kille har endel porr på datorn, inget konstig med det.
    Vet att han gillar analt (vi har dock inte haft det eftersom jag är lite skeptisk fortfarande), å han har en massa analporr på datorn vilket jag inte bryr mig om.
    MEN...
    Jag är chockad nu för vad jag inte visste var att det var analfisting! Är detta lika "vanligt" som analsex? känns rätt sjukt..
    Samt att det fanns en film som inkluderade spya (vågade inte kolla på den)...
    Jag har inte sagt något till honom om det här, men gränsen är fan nådd för mig. Tror fan inte jag klarar av att va ihop med någon som tänder på spya....

Vad tycker ni?

• Svar på tråden analfisting och spy/kräksex?
  • Anonym

Urg, spya är verkligen det värsta jag kan tänka mej, förutom möjligtvis asphyxiation... förstår att det känns jobbigt >_< Skulle inte göra slut över det men blä....

• MandyLane

Det behöver ju inte betyda att det är något han vill testa i verkligheten..? Tycker inte att det skulle vara en sån stor grej så att jag skulle göra slut. Definitivt inte.

• Anonym

Förstår dig, är så provocerad över alla dessa som jag tycker sexuella avarter!

• lillkorpen

Hur vet du att han tänder på det? Han kanske har en del filmer för att ta reda på vad det är? Fråga honom om han tänder på det.

• Anonym (äcklad)
    Anonym skrev 2010-08-01 18:02:02 följande:
    Urg, spya är verkligen det värsta jag kan tänka mej, förutom möjligtvis asphyxiation... förstår att det känns jobbigt >_< Skulle inte göra slut över det men blä....
    vad är det?
    MandyLane skrev 2010-08-01 18:04:13 följande:
    Det behöver ju inte betyda att det är något han vill testa i verkligheten..? Tycker inte att det skulle vara en sån stor grej så att jag skulle göra slut. Definitivt inte.
    hmm.. men det känns inte speciellt okej att han faktiskt tänder på det så pass att han laddar ner filmer med sånt. Han vill ju göra allt annat som han gillar liksom, detta är väl en av grejerna han inte berättat ännu. Dröjde en bra tag innan han nämnde att han ville ha analsex.
  • Anonym (äcklad)
    lillkorpen skrev 2010-08-01 18:07:25 följande:
    Hur vet du att han tänder på det? Han kanske har en del filmer för att ta reda på vad det är? Fråga honom om han tänder på det.
    Det vet jag inte. Vi har ju pratat förut om olika saker man tänder på. I början vågade han inte ens erkänna att han tänder på analsex. Och jag har sagt att jag är helt emot spya och bajs, så även om  han tänder på det skulle han nog inte säga det nu ju.
    Men jag tror jag måste nämna nåt om att jag såg att han hade en sån film på datorn, å se vad han säger. .
  • MandyLane

Men som skrivits ovan.. det är ju inte alls säkert att han tänder på det. Han kanske bara var nyfiken, eller gillade någon annan del av filmen.

• MrsMommy

Nej, analfisting är absolut inte lika vanligt som analsex. Jag har inte hört talas om någon som har testat det, och inte spysex heller. Men, man vill ju faktiskt inte testa allt bara för att man kan tänka sig att titta på det. Jag har sett en hel del riktigt sjuka saker på nätet som har galet många tittare trots att det är helt sjukt, i mångt och mycket tror jag att många människor attraheras av att titta på något just för att det är så sjukt. Din kille behöver inte vara sjuk i huvudet för att han har det på datorn, och han är kanske inte alls intresserad av att testa det.

• Anonym

Jag tyckeratt det är stört beteende att titta på sjuka äckliga förnedrande saker på nätet. Prata med honom och om han inte lägger av så gör slut, uppenbarligen gillar han att titta på onormala saker.

• Anonym
    Anonym (äcklad) skrev 2010-08-01 18:08:04 följande:
    vad är det?
    MandyLane skrev 2010-08-01 18:04:13 följande:
    hmm.. men det känns inte speciellt okej att han faktiskt tänder på det så pass att han laddar ner filmer med sånt. Han vill ju göra allt annat som han gillar liksom, detta är väl en av grejerna han inte berättat ännu. Dröjde en bra tag innan han nämnde att han ville ha analsex.
    apshyxiation = strypsex
Svar på tråden analfisting och spy/kräksex?