hur få igång ett dött sexliv?? förslag???
som sagt.. hur ska jag få igång vårt tvärdöda sexliv??
jag och sambon har vrit tillsammans i två och ett halvt år men dom senaste 1,5-2 åren så har sexlivet tvärdött.
har försökt det mesta. försökt att förföra honom med mysiga kvällar, sexiga sms/mms, leksaker, filmer och helt enkelt frågat rätt ut om vi ska knulla. men svaret är alltid nej, orkar inte, för varmt har till och med fått höra att det är ett hundgöra fast då skojade han men det kändes INTE bra att höra dom orden från någon man verkligen vill leva med och ha ett fungerande sexliv.
har pratat med honom om detta och frågat VAD jag ska göra och VAD jag gör fel. svaren på dessa frågor varierar mellan att jag inte kan göra mer och att jag inte gör nåt fel, till att jag helt enkelt ska "ta för mig" lite mer. och då känns det som väldigt tvetydiga signaler då jag försökt "ta för mig" men ändå bara får nekanden...
han klagar dessutom på att jag aldrig tar initiativ medan jag ser det som så att det är jag som tar dom.
enda gångerna vi har sex är på fyllan men som läget ligger nu så vill jag inte när han druckit, dels för att det inte "funkar" som det ska och dels för att han, vid en av dom få "lyckliga stunderna", träffade " rätt och jag vart gravid så nu klarar jag inte av lukten när han druckit.
har bett honom att gå till läkare, eller rättare sagt, krävt det, och han har lovat att han ska göra det men så fort jag frågar så kommer en undanflykt.
vad är det för fel på mig? eller vad gör jag för fel??
börjar nu fundera på om jag ska byta sovrum för att få honom att förstå att jag menar allvar men det kan ju även göra saken värre....
så snälla!! är det nån som har några bra förslag på hur jag ska gå till väga så hjälp mig!!!