• Joline

Någon här som varit o ätit på Långbro Värdshus i Herrängen/Älvsjö??

Läste att den kända kocken Fredrik Eriksson ska öppna värdshus söder om Stockholm!

Undrar om det finns någon här som varit där o provätit? Är det värt ett besök?!

• Svar på tråden Någon här som varit o ätit på Långbro Värdshus i Herrängen/Älvsjö??
  • MrM

Lunchen var väl värd ett besök och delar av lunchmenyn var ett urval från alá carten så jag tror nog att den är bra också. Svensk husmanskost med lite twist är väl hur jag skulle beskriva det hela.

Mvh

• Joline

Du har inte testat brunchen?? *Nyfiken på den*

Är det svårt o hitta till krogen? Tack för ditt snabba svar..

• MrM

Visste inte om att de skulle ha brunch faktiskt. Om de skall servera brunch så tänker jag prova den snart. Restaurangen ligger precis vid infarten till Långbro Park, kör in mot hjälpmedelscentralen och patkera där.

Mvh

• Joline

Sökte på Google o hamnade på deras, lite torftiga , hemsida!!

Stod något om brunch, men saknade foton inifrån hela värdshuset!!

Ska testa stället iaf, nångång!!

• MrM

Ja ser man på, de har ju brunch. Den måste jag pröva nån gång. De har i alla fall uppdaterat sin hemsida sedan sist jag kollade för någon vecka sedan. Om du tyckte att den här var torftig skulle du ha sett den gamla. Jag tyckte nog att hemsidan var rätt fräsch numer. Däremot måste jag säga att inredningen var lite väl avskalad och klinisk på värdshuset när vi var där på lunch. Jag hoppas att de får till det lite mysigare till middagsgästerna.

Mvh

Svar på tråden Någon här som varit o ätit på Långbro Värdshus i Herrängen/Älvsjö??