• Jeanettenunez

varning för nids 4 kids backaplan, göteborg!!

Vill bara varna alla för att köpa saker hos Nids 4 Kids i Göteborg.
    Jag har varit där flera gånger och har sett hur hemskt dom bemöter sina kunder. När jag försökte byta en vara själv idag hände samma sak mig. Dom skriker och är hemskt otrevliga. Har verkligen aldrig varit med om att man blivit så dåligt behandlad i en butik. Kundservice finns inte i deras ordförråd. Jag varnar alla för reklamationer och bytesrätt som dom gör allt för att vara så ohjälpsamma som möjligt. Och ger dig inte även fast du har rätt till det!

Tänk verkligen mer än 2 ggr innan ni går dit!!!
    När något går sönder så är det verkligen inte värt att gå igenom denna kränkande behandling som man får.

• Svar på tråden varning för nids 4 kids backaplan, göteborg!!
  • TeDrickaren

Instämmer!!!

Älskade,underbara Moa, Livia & Anton
  • alvide

Har sett sett att de är billigare än andra på många varor.

• Smulan 80

Vad tråkig upplevelse du verkar ha av dem :( Vi handlar där en del och jag måste säga att vi aldrig upplevt detta. Det har varit saker som gått sönder och som vi returnerat utan problem. Alltid hjälpsam personal och har aldrig blivit otrevligt bemött. Kanske vi som haft tur när vi varit där, vet inte. Tråkigt hur som helst :(

• Yakari

Jag håller med allt som ni har skrivit, jag köpte några nappflaskor märket är avent och en dr. Browns jag tror att de är inte orginal för att jag har själv avent hemma det är inte samma produkt plus att har använt de till min första barn typ 3 år nej det känns inte ok, dåligt text på dem och mjuka efter jag har läst dem här sim ni har skrivit rädd och ge min dotter deras napp känner mig lurad :((

• Colisa
    Yakari skrev 2011-04-09 00:14:54 följande:
    Jag håller med allt som ni har skrivit, jag köpte några nappflaskor märket är avent och en dr. Browns jag tror att de är inte orginal för att jag har själv avent hemma det är inte samma produkt plus att har använt de till min första barn typ 3 år nej det känns inte ok, dåligt text på dem och mjuka efter jag har läst dem här sim ni har skrivit rädd och ge min dotter deras napp känner mig lurad :((
    Kontakta Avent och Dr. Brown då! Dels kan de ju svara på om de ändrat något med sina produkter som gör att de är annorlunda jämfört med dina gamla (t ex om de kan ha bytt material eller så, det händer ju ibland). Om det inte finns någon sådan förklaring och det kan vara piratkopior av deras produkter är de säkert intresserade av att få reda på vem som säljer sådana!

Avent är en del av Philips, du har kontaktuppgifter till dem en liten bit ner på denna sida, www.support.philips.com/support/contact/contact_page.jsp&userCountry=se under "Produkter för föräldrar och barn".
    Dr. Browns kan du nå via deras hemsida, www.handi-craft.com/contact-us/
  • Argförälder

Inte nog med att de är otrevliga de ljuger en rakt i ansiktet. Kommer aldrig att handla där

• ZLOJA

Fiiiiiiii FAN hon va en BICH bakom kassan..........Otrevlig ljuger som fan........Tykennnnnn med..

Svar på tråden varning för nids 4 kids backaplan, göteborg!!