Vad skulle ni göra?
Jag undrar hur hade gjort i denna situation?
Ni lär känna en person, som alla varnar er för kan "hugga er i ryggen" med de menar jag att helt prötsligt från att vara er vän bli er fiende. Jag lyssna på varningarna men ändå va jag trevlig mot henne.. Jag umgick med henne lite under itden jag väntade min dottter. Sen födddes min flicka och hon kom och hälsade på, va inget med det..
Men efter ett tag så kom vi i bråk så jag ville inte veta av henne något.
Fick sen veta att hon sagt till folk att de är hennes dotter ?! Så blev ju självklart arg men jag ignorera henne..
Hon gjorde allt för att få min dotter, anmälde mig till soc, anmälde sig själv som fostermamma till henne?
Då självklart allting var lögner så blev det inget med den anmälan då jag hade god hand om min dotter och livet runt mig.. Men får sen veta efter allt de där att hon skrivit runt på olika forum om mig och min dotter.. så hur ska jag då reagera? E väldigt förbannad, men bestämt mig att bästa sättet är att ignorera henne...
Men hur skulle ni göra? Jag kan inte förstå hur någon kan komma på så många lögner och göra sånt bara för att hon ville ha barnet? :S