• Bagarn

Babyjogger city mini, någon med erfarenhet??

Hej!!
    Jag tänkte åka och spana lite på en Baby jogger city mini idag och jag skulle vilja höra med er som har erfarenhet utav den vagnen. Är det jobbigt för barnet när det ska sova att det inte går att fälla upp benstödet? Ni som är korta hur är styret? Vad jag har hört så ska det vara lite högt och det går inte att sänka?!?!. Själv är jag bara 1,62cm så kan det bli problem tror ni?

Nåt annat kul ni kan berätta om vagnen, alla åsikter är välkomna. Min lille grabb är snart ett år om det nu har betydelse.

Mvh
    //Åsa

• Svar på tråden Babyjogger city mini, någon med erfarenhet??
  • TinkyWinky

Har köpt en baby jogger city elite, nästan samma som minin, och jag älskar denna, är väldigt kräsen med vagnar då ja bytt en hel del. o rekommenderar den och deras märke. på cityn går det att fälla upp benstödet, vet ej hur dte är med minin.. och visst styret är högt men jag tycker att det funkar bra, min syster har en likadan och är ungefär lika lång som du o funkar bra för henne, vet ej om dte är ngn skillnad på deras höjd med styret..
    Styret går på vår att sänka i olika lägen.

här har jag bilder på den om du är intresserad ;)

www.pixbox.se/alb1064871

☆° ★ Kewin 9/7-09 ★ °☆
  • pafnuta

Jag älskar min city mini. Handtaget är verkligen rätt så hög så du bör nog prova och provköra vagnen lite innan du bestämmer dig. Tycker att allt är bra med vagnen. min flicka kan sova i den trots att det inte finns nåt benstöd. Nackdelarna är att det är nåt svårt att komma åt varukorgen (man når den från sidorna). Samt att det fjädringen är kass. Det är väl inte meningen att det ska vara nåm fjädring. Då ska man nog satsa på city elite.

TS, hur gick det med vagnen? Har du tittat på den/provkört den/köpt den?

Svar på tråden Babyjogger city mini, någon med erfarenhet??