• KaAn

Arbeta hemifrån/extraknäck

Undrar om ngn kan tipsa om jobb man kan ha hemifrån. Tex på kvällar och helger. (inte ngn telefonförsäljning!) Hörde om en tjej som fick hem papper och material som hon senare packade ihop i kuvert efter beställning och skickade iväg. Som service åt företag. Ngn som vet???? 

• Svar på tråden Arbeta hemifrån/extraknäck
  • Misshute

De skulle jag oxå vara intresserad av! Att jobba hemifrån med barn hemma är rena drömmen! :)

• KaAn

Ingen som har något tips då??? Helst helt hemifrån och inte försäljning men tipsa om allt för allas skull :)

• gumman57
    KaAn skrev 2010-08-03 10:49:32 följande:
    Undrar om ngn kan tipsa om jobb man kan ha hemifrån. Tex på kvällar och helger. (inte ngn telefonförsäljning!) Hörde om en tjej som fick hem papper och material som hon senare packade ihop i kuvert efter beställning och skickade iväg. Som service åt företag. Ngn som vet???? 
    Hej jag jobbar hemifrån vid datorn med något som heter mln eller agel kan det var något så hör av dej så får du mer information av mej
  • evelayna
    gumman57 skrev 2010-10-15 01:25:57 följande:
    Hej jag jobbar hemifrån vid datorn med något som heter mln eller agel kan det var något så hör av dej så får du mer information av mej
    nu blev jag nyfiken va handlar de om?
  • zonnica

detta vill jag också veta något om? vad är detta min eller agel?

• MadAnna

MLM=Multi Level Marketing.
    Agel, Amway, Partylight m.fl. Försäljning/Marknadsföring till släkt, vänner och bekanta. Fungerar om du har ett stoooort kontaktnät och är social och övertygande.

Om du önskar något du inte har, kanske du ska pröva något du inte redan gjort!
  • zonnica

kostar det att börja? och hur går det till?

• MadAnna
    zonnica skrev 2010-10-18 14:03:53 följande:
    kostar det att börja? och hur går det till?
    det är olika. kolla runt i ditt kontaktnät om någon vet. surfa runt på de olika företagens hemsidor. MLM är som franchising. du betalar för att få marknadsföra och sälja huvudföretagets produkter. det finna allt från tvättmedel till choklad ;)
  • MadAnna
    KaAn skrev 2010-08-03 10:49:32 följande:
    OM du är fördomsfri. nyfiken och har stor fantasi kan jag tipsa om arbetet som telefonsexvärdinna. googla telefonvärdinna så hittar du flera linjer som söker tjejer.
    Tror denna beskrivning stämmer på de flesta linjer:
    man svarar i telefon när kund ringer. samtalet kopplas via en växel vilket gör dig helt anonym. du får betalt per minut med kund.
  • zonnica

det skulle inte kunna göra... ingenting för mig...

• Annbritt

Jag jobbar också hemma med MLM och det är inte mot vänner och bekanta, du behöver alltså inte ett stort socialt nätverk.

Jobbade tidigare med Homepartyn (även detta i MLM företag) näringsprodukter och ett tag även kläder. Då behövdes det ett stort socialt nätverk och möjlighet/vilja vara borta ca 3 kvällar i veckan ev även vissa helger.
    Roligt men slitsamt.

Nu jobbar jag enbart via dator från hemmet med att skicka info till personer som sett min annons..

• zonnica

vad tjänar du på det? om man får fråga? och hur annonsear du? vad kostar det att gå med i det?

• zonnica

annonserar ska det givetvis stå..

• Annbritt
    zonnica skrev 2010-10-18 16:45:03 följande:
    vad tjänar du på det? om man får fråga? och hur annonsear du? vad kostar det att gå med i det?
    Menar du mig? Svårt att säga man kan tjäna allt mellan 0:- till flera tusen beror på hur mycket man gör och hur mycket tid man lägger ner.

Annonserar gör jag på gratissidor samt på Google Adwords
  • cengstrm

Hejsan,

Jag arbeta hemifrån heltid med Agel. Jag tycker att det är bra sätt att tjäna pengar på internet.

Agel är ett ultramodernt MLM företag, som startade 2005 i USA. Det är några helt unika saker, som gör Agel till det i särklass absolut bästa alternativet att starta upp en ny karriär inom MLM och ta chansen att få arbeta hemifrån:

Med Agel behöver du ALDRIG distribuera produkter på egen hand om du inte vill

Agel Enterprises sköter det åt dig med automatik

Beställning via Internet - leverans direkt från Agel till kund och/eller medlem

Produkterna är ultramoderna och först på marknaden med en helt ny teknik

Quadra-planen, som Agels kompensationsplan kallas är den absolut mest generösa och rättvisa i HELA MLM-industrin. Mer om det längre ned på sidan.

... och tidpunkten är helt perfekt! (Har du frågor? http://www.gmg.se/ceng/ mitt namn är Caroline Engström

• Hannahz

det är klart att man skulle vilja jobba hemma hela dagarna :)

Svar på tråden Arbeta hemifrån/extraknäck