baby/barnkläder från ullared~ bra eller dålig kvalite??
jag vill veta vad ni tycker om kvaliten på baby/barnkläder från ullared.
jag har hört både positivt o negativt.
snälla!! skriv o berätta!!
tänkte åka dit o handla till min blivande baby.
jag vill veta vad ni tycker om kvaliten på baby/barnkläder från ullared.
jag har hört både positivt o negativt.
snälla!! skriv o berätta!!
tänkte åka dit o handla till min blivande baby.
Det finns både och..
Inte annorlunda än det man hittar på ex. HM, KappAhl, Lindex etc.
Sedan växer de ju ur det så fort, att vissa plagg bara blir använda någon enstaka gång..
Har bara köpt bebiskläder och de med en giraff på lappen tycker jag håller bra kvalité.
Fick tipset innan vi åkte dit för att handla inför nedkomsten att de bebiskläderna med giraffen i etiketten höll bra, så vi lydde rådet och köpte nästan bara de kläderna. Och de kostade ju inte mkt alls!
Men som Pappa G skriver så hinner man ju inte slita alls på dem, de små skenar ju i längd och vikt
Tycker de har varit sådär i kvalitet. De är helt okej för det pris man betalar för dem, men om det inte var för att de växer ur dem rätt snabbt skulle jag nog inte tycka att de höll måttet riktigt. Vissa kläder har varit bättre och andra något sämre
jag gillar ullared billigt bra och snyggt..men ett bra tips är handla begagnat det finns hur många folk som säljer superfina kläder till ingenting..
Giraffen och Teddybjörnen på etiketten är bra kvalitet....
De flesta av babykläderna jag har köpt har hållit till alla tre ungarna, barnkläder upp till 98 har också hållit till alla tre, över 104 så har de kläderna längre och då slits de mer, med tröjor håller längre än byxor. Sonen som har avverkat 110/116 gjorde slut på alla sina byxor själv, men det gör han även med PoP-byxor och sådant från H&M, Lindex och kappahl t ex...