• Phillippa

Fel på alla cults pumpflaskor??

Hej

Jag har en sådan där pumpflaska i svart porslin med texten "diskmedel" på. Jag har väl haft den i ett år men nu kommer det inte längre bara ut diskmedel ur "kranen", eller vad man nu skall kalla det, utan det svämmar även över diskmedel längre ner på pipen också och sedan rinner det ner över hela flaskan och geggar till den :(. Jag gillar verkligen designen och funktionen men nu måste jag diska även pumpflaskan varje gång jag tagit diskmedel ur den och det är rätt irriterande. Jag funderar på att köpa en ny men jag undrar om det är fler som har flaskor i samma design som börjat läcka för i så fall vill jag inte slänga ut pengar på samma igen.

• Svar på tråden Fel på alla cults pumpflaskor??
  • Jezamine

Du tror inte den kan vara utsliten?

Avstängd tills vidare
  • Phillippa
    Jezamine skrev 2010-08-03 18:49:42 följande:
    Du tror inte den kan vara utsliten?
    Jovisst kan den vara det men jag tycker att den borde hålla mer än ett år så jag bara undrar hur det är med andra likadana. Mitt i-landsproblem ;).
  • TheReLe

låter som att en packning är utsliten.. gå dit du köpte den och hör vad de kan hjälpa dig med.. nu är de ju redan ett år gammal iofs, men vi lämnar ut nya pumpar om det är ett fel som uppkommit med en gång.. kanske kan du få köpa en ny pump bara?

• Phillippa
    TheReLe skrev 2010-08-03 19:10:56 följande:
    låter som att en packning är utsliten.. gå dit du köpte den och hör vad de kan hjälpa dig med.. nu är de ju redan ett år gammal iofs, men vi lämnar ut nya pumpar om det är ett fel som uppkommit med en gång.. kanske kan du få köpa en ny pump bara?

Affären där jag köpte den har tyvärr lagt ner men tack för tipset.

Är det ingen som har en fungerande eller icke-fungerande pumpflaska som vill berätta?

• TheReLe

då tycker jag du ska ringa till cult och höra vad de säger, de kan säkert hänvisa dig vidare till någon annan återförsäljare...

• Phillippa
    TheReLe skrev 2010-08-03 19:35:09 följande:
    då tycker jag du ska ringa till cult och höra vad de säger, de kan säkert hänvisa dig vidare till någon annan återförsäljare...
    Kanonidé, att jag inte tänkte på det!
  • jj81

Jag tror nog att du kan få en skickad till dig om du hör av dig direkt till cult design. Om minns rätt så var den någon som frågade om just detta på deras blogg och att de då svarade att det är en packning som är utsliten.

Svar på tråden Fel på alla cults pumpflaskor??