• soff81

Lager 157

Ska till Lager 157 imorgon. Någon som varit där nyss, fanns det mycket för barn (stl 80-86)?? Ytterkläder, skor kläder i största allmänhet???

• Svar på tråden Lager 157
  • idakristina

Du får gärna berätta vad du hittade? =) vill nämligen dit jag med!! =)

• Rocktroll

Tyckte det var rätt dåligt med kläder i 80-86. Dottern har samma storlek. Mest regnkläder och lite Lundmyr men inte mycket att hurra över. I skoväg hittade jag inget vettigt heller.

.:: Mamma till yrvädret Vilda 090425 ::. rocktroll.blogg.se
  • alvide

Jag hittar mest gummistövlar, fleeceställ, galonkläder, leggings och huvtröjor till mina tjejer där. Lite basgrejer helt enkelt. Ibland om man har tur kan man hitta roliga märkeskläder som Plastisock, Svea, Mininumph, Paul Frank, Mini Rodini, Rockefella mm. Alla dessa märken har funnits en gång i tiden.

• Rocktroll
    alvide skrev 2010-08-04 22:13:46 följande:
    Jag hittar mest gummistövlar, fleeceställ, galonkläder, leggings och huvtröjor till mina tjejer där. Lite basgrejer helt enkelt. Ibland om man har tur kan man hitta roliga märkeskläder som Plastisock, Svea, Mininumph, Paul Frank, Mini Rodini, Rockefella mm. Alla dessa märken har funnits en gång i tiden.
    Fanns inga av dom märkena när jag var där för någon vecka sedan. Jo lite Svea fanns men allt var slut i de mindre storlekarna i plastisock och dom andra märkena såg jag inte skymten av. Kände efteråt att jag lika gärna kunde ha handlat på nätet för vi gick därifrån med sockar åt oss själva som enda köpet.
    .:: Mamma till yrvädret Vilda 090425 ::. rocktroll.blogg.se
  • alvide
    Rocktroll skrev 2010-08-04 22:21:19 följande:
    Fanns inga av dom märkena när jag var där för någon vecka sedan. Jo lite Svea fanns men allt var slut i de mindre storlekarna i plastisock och dom andra märkena såg jag inte skymten av. Kände efteråt att jag lika gärna kunde ha handlat på nätet för vi gick därifrån med sockar åt oss själva som enda köpet.
    Olika märken kommer in olika perioder. Man vet aldrig vad som kommer härnäst.
    Det är det som är nackdelen. Baskläderna finns alltid dock.
  • Enensammamma

Erfarenheter av deras funktionsset?

• queenofangels

när vi va där för ett tag sen hittade ja mycke lundmyr, svea, levis, plastisock o beatels. men hade mycke bra basplagg som leggings o tjocktröjor m.m

• Punkster

Jag har inte varit på Lager 157 i Gällstad på ett par år, men i Örebro där jag bor finns det i filial som jag besöker ofta. Har inga egna barn, så jag köper mest kläder till mig själv där. Speciellt baskläder som jeans, t-shirts, underkläder mm. Dom har en stor barnavdelning också, typ 1/3 av affären. Hur utbudet är där ska jag låta vara osagt. Dock så har minst hälften av barnen på skolan där jag jobbar regnkläder, overaller, allväderskläder och stövlar därifrån, från dagis upp till åk 5-6.

Svar på tråden Lager 157