Lager 157
Ska till Lager 157 imorgon. Någon som varit där nyss, fanns det mycket för barn (stl 80-86)?? Ytterkläder, skor kläder i största allmänhet???
Ska till Lager 157 imorgon. Någon som varit där nyss, fanns det mycket för barn (stl 80-86)?? Ytterkläder, skor kläder i största allmänhet???
Du får gärna berätta vad du hittade? =) vill nämligen dit jag med!! =)
Tyckte det var rätt dåligt med kläder i 80-86. Dottern har samma storlek. Mest regnkläder och lite Lundmyr men inte mycket att hurra över. I skoväg hittade jag inget vettigt heller.
Lager157 finns även på internet. Har beställt min sons levis jeans där :)
Jag hittar mest gummistövlar, fleeceställ, galonkläder, leggings och huvtröjor till mina tjejer där. Lite basgrejer helt enkelt. Ibland om man har tur kan man hitta roliga märkeskläder som Plastisock, Svea, Mininumph, Paul Frank, Mini Rodini, Rockefella mm. Alla dessa märken har funnits en gång i tiden.
Erfarenheter av deras funktionsset?
när vi va där för ett tag sen hittade ja mycke lundmyr, svea, levis, plastisock o beatels. men hade mycke bra basplagg som leggings o tjocktröjor m.m
Jag har inte varit på Lager 157 i Gällstad på ett par år, men i Örebro där jag bor finns det i filial som jag besöker ofta. Har inga egna barn, så jag köper mest kläder till mig själv där. Speciellt baskläder som jeans, t-shirts, underkläder mm. Dom har en stor barnavdelning också, typ 1/3 av affären. Hur utbudet är där ska jag låta vara osagt. Dock så har minst hälften av barnen på skolan där jag jobbar regnkläder, overaller, allväderskläder och stövlar därifrån, från dagis upp till åk 5-6.