iolanthe skrev 2011-07-13 22:26:00 följande:
Vi hyrde bil i vintras och skulle åka dit över dagen från Las Palmas. Vattnet var svinkallt, tom. i barnbassängen, mycket kallare än i havet. Barnen frös så dom skakade efter 15 min så vi gick därifrån. Stranden var en besvikelse, väldigt stenig. Och eftersom alla hotellen var all-inclusive så fanns det inte en enda restaurang utanför hotellen när vi skulle äta lunch, bara en strandservering. Jag kommer aldrig att åka dit igen och är otroligt tacksam för att hotellet vi tänkt boka i vintras var fullt och vi tog en sista minuten och hamnade Las Palmas istället.
Men det skulle vara roligt att veta vad du tyckte om stället hotten :)
det går ju bra att betala för måltiden om man vill äta, så restauranger finns ju på varje hotell :)
vattnet är kallt i vattenlandet men dit gick vi ju bara ibland för att åka lite snabbt, å det var lungt å trevligt utan köer...
annars badar man i hotellens varma pool.. Mycket aktiviteter som man inte behöver anmäla sig till utan bara delta (3 grupper, småbarn-barn/ungdom och vuxna). underhållning både dag å kväll.
Då vi aldrig bott på allinclusive förr så var vi positivt överaskade både av servicen, kvaliten å allt.
Mycket nöjda för de priset! Sen kan man ju inte förvänta sig hur mycket som hellst, annars säger det ju sig själft att man inte får så billigt...
Men Visst, jag hade inte en funderat på att åka dit å bara bada,om jag bodde annanstans på ön :)
Ang stranden så visste vi hur den såg ut, (som på många andra stränder på GC), men vi föredrar poolområdet..