hur många kilo har du gått upp i vecka 19-20?
jag ställde mig på vågen i förrgår och såg att jag gått upp 4 kilo, det trodde jag inte.
jag ställde mig på vågen i förrgår och såg att jag gått upp 4 kilo, det trodde jag inte.
Jag gick ner så mycket i början av graviditeten pga illamående att jag fortfaranade (i vecka 26) inte har gått upp till min ursprungliga vikt.
Gick ner 6-7 kg, har 2 kg kvar till ursprungsvikt...
Hej är i v20 och jag har inte gått upp något än, än så länge 1 kg ned. Men det beror ju lite på ursprungvikt, illamående mm. Din viktuppgång verkar fullt normal tycker jag!
Kram nannafia
vet inte va ja hade gått upp i vecka 20 men i vecka 24 hade ja gått upp 8 kg... de e olika hur mycket man går upp, vissa går upp mycket i början andra i slutet o en del går inte upp så mycket alls...
Vecka 19 9 kg plus, vägde 56 innan...men jag har gått upp mycket med alla mina barn, detta är nr 3.
Har inte vågat ställa mig på vågen :P Men det är nog x antal kg skulle jag tro. Blir en riktig gottegris under varje graviditet. Förra gången gick jag upp 25kg(!!) men har lyckats gå ner allt innan denna grav så jag känner mig lugn iaf :)
Vissa går ju typ inte upp nåt medan andra går upp massor....så himla olika det där.