• Tullemi

Thailandstråden: saker/mat som kommer lämnas kvar i Thailand

I denna tråd kan man skriva  om man kommer att lämna kvar saker/oöppnad barnmat efter sin vistelse i Thailand. Det kan tex vara flytvästar, babyskydd, välling, burkmat, sulky o.dyl.

Skriv vad ni lämnar och var det finns att hämta. Om möjligt: skriv gärna om det blivit avhämtat så alla vet om det. Har man ett tillfälligt thai.nr (kontantkort tex) så kan man även skriva det om man vill.

Milea 080217 Lucas 100202
  • Svar på tråden Thailandstråden: saker/mat som kommer lämnas kvar i Thailand
  • Thegran

flytväst Baltic, för barn upp till 15 kg.
    kan hämtas i BKK, Petchburi, 10-13 dec.
    kontakt via meddelande här på FL.

• Ancilla

Här hänger jag gärna med eftersom vi troligtvis åker till Thailand i november/december

Ancilla

• MissCh
    KÖPES:
    - 2 flytvästar 15-30 kg (har en på ca 18 kg, en på ca 25 kg)
    - ev 1 spädbarnsflytväst
    - hjälmar för barn i åldern ca 8, ca 5 och ca ett halvår
    - babyskydd
    - myggnät, för vanliga sängar
    - ersättning, välling, barnmat för 4-7 månaders bebis.
    - och eventuella andra bra saker, särskilt för barn!

Vi anländer till Koh Lanta, via Krabi, den 17 mars. Kan förstås hämta efter det också, i regionen.
    Annars tror jag att jag kan ordna så att man får lämna kvar saker till mig på Koh Lanta innan , t ex på Southern Lanta eller Svenska skolan. Jag betalar gärna in på bankkonto i förväg!

Kommer posta igen närmare resan förstås.
    Sen kommer vi ha saker till andra när vi lämnar Thailand i juni nästa år!
  • Tullemi

MissCh. tänk på att ersättning finns att köpa i Thailand . kostar tyvärr lika mycket som hemma

• MissCh
    Tullemi skrev 2010-08-04 16:07:09 följande:
    MissCh. tänk på att ersättning finns att köpa i Thailand . kostar tyvärr lika mycket som hemma
    Åh, finns det bra ersättning? Så bra, tack! Det gör inget att den kostar samma, det skulle vi ju ändå betalat, men eftersom vi ska vara borta i 3 månader så blir det omöjligt att släpa med oss allt vi behöver...
  • Tullemi
    MissCh skrev 2010-08-04 16:52:43 följande:
    Åh, finns det bra ersättning? Så bra, tack! Det gör inget att den kostar samma, det skulle vi ju ändå betalat, men eftersom vi ska vara borta i 3 månader så blir det omöjligt att släpa med oss allt vi behöver...
    Vi köpte NAN när vi var där sist. Det fanns många andra sorter, men vi kände inte till dom så vi tog den vi körde med hemma.
  • smarres

Vi lämnar Samui i mitten på januari. Kommer lägga ut saker som vi inte vill ta med hem senare. Ska du dit i januari håll utkik här när det börjar närma sig....Glad

• Alyssa

Om nån lämnar sulky, babyskydd,välling och barnmat på Lanta då vi anländer i början på april så får ni gärna höra av er. Gärna flyvästar och hjälmar för 1,4,7 åringar

• annaOmeja

Smarres: Vi kommer till Samui runt den 12:e januari. Ska vara borta i 3 månader. Vad tar ni med er som du tror ni kommer att lämna kvar?? Vi har barn på 6 månader och 3 år.

♥ Meja 070725 ♥ Molly 100811
Svar på tråden Thailandstråden: saker/mat som kommer lämnas kvar i Thailand