Skulle du kunna raka av dig ditt hår? (kvinnor)
Tjejer, skulle ni kunna raka av ert hår? Det på huvudet alltså :P
Tjejer, skulle ni kunna raka av ert hår? Det på huvudet alltså :P
Jag har gjort det en gång
Ja, det skulle jag. Det beror förstås på vad syftet är men om det fanns en bra anledning - inga problem! Det är ju bara hår och det växer ut igen ... även om det skulle ta sin lilla tid med tanke på att mitt hår är så långt att det räcker ner till midjan.
Nej inte numer men när jag var runt 16-20 hade jag alltid så snaggat som möjligt så det hade inte varit nån större skillnad att ta bort allt.
Rakad på sidorna är väl det närmaste rakat jag kommit.
Nej, absolut inte! Jag klipper mig väldigt kort i en snygg frisyr av o till, men håret är jag jättenoga med o sköter minutiöst och däri ingår inte rakning. *S*
Absolut, har gjort det flera gånger. Hår är för mig ett gissel! Har långt hår som aldrig vill som jag vill, mycket smidigare med rakad skalle Men nu är jag ju lite av smyg punkare
Ja, om jag hade riktigt bra skäl. Det är hår, det växer ut igen.
Jag har varit helrakad på huvudet många gånger genom åren, alltså inte bara snaggad. Just nu så vill jag ha hår, får se hur det blir längre fram.
Ja om det finns en bra anledning. Det växer ut och mitt hår växer på ganska bra, just nu har jag ner till rumpan, börjar bli opraktiskt så nu behövs det en ordentlig klippning av det. Har aldrig haft rakad skalle, men varför inte.
Jag gillar era svar. :D
Reaktionen IRL har varit. "Åh, att du vågar! Det är coolt på dig men jag skulle aldrig göra det!"