Ni som har Nordea och bankkonto där?
Ska betala en sak på Tradera och fick 10 siffror av tjejen. men hon skrev inget om vilka av dom som är clearingnr? 4 första eller vad har ni?
Ska betala en sak på Tradera och fick 10 siffror av tjejen. men hon skrev inget om vilka av dom som är clearingnr? 4 första eller vad har ni?
Var det som ett personnummer? Då har de inget clearing. Du fyller bara i att det är ett personkonto på Nordea i din internetbank så kan du föra över pengarna.
Du har inte noterat att nummret är hennes personnummer? Om det är det är clearing 3300, eller oftast finns det ett val "personkonto", då behöver du inget clearing
Ja iofs det kanske är ett personnr. men vet inte säkert :( Har mailat men hon svarar ej..
Nej, detta är ingen jag känner ;)
Men det blir väl som sagt ett felmeddelande om det inte stämmer. Jag provar o tar personkonto o så får vi se..
börjar inte med 19 utan 650119 och sen fyra till..
Tror också det är ett personkonto. Så som sagt, clearing 3300 om det inte finns val för "personkonto" på din internetbank.
PS Nordeas personkonton börjar INTE med 19YYMMDD utan endast YYDDMM, precis som du skrivit.
fick ett mail av henne nu men hon svarade inte på om det skulle vara clearing. Men tryckte i personkonto o då behövdes det inte skriva in clearing. Så vi får se imonn om det blir rätt :) Tack
Jag har nordeakonto och det är de 4 första siffrorna som ska användas som clearing.
Så i ditt fall 6501 19****