• byebyekilo

Bästa sulkyn

Letar efter den optimala sulkyn. Det ska vara ställbart handtag, fullt liggläge, fempunktsbälte och den ska vara stabil men ändå smidig, lättkörd och ta hyfsat liten plats i bilen.

Någon som har någon idé om vilken vagn jag ska titta på? 

• Svar på tråden Bästa sulkyn
  • peggyL
    Teutonia Timmy är bra och har alla de krav du ställer. Dock ganska kort i sitsen.

Brio Race är också en väldigt bra vagn med liggläge, stabil, fempunktsbälte och ganska smidig.

Kronans sukly är mitt eget val. Mycket liten i hopfälld, liggläge, bra och smarta finesser och lösningar. Jag har varit mycket nöjd med våran. 
  • cicci85

Vi har en scooter men jag tycker den är lite för stor. Ångar att jag inte köpte en UJ istället! Jag skulle kolla på en UJ eller swift!

• byebyekilo

Kronan låter ju jättebra. Visste inte ens att de fanns. Var köper man dem och hur mycket kostar en Kronan sulky?

• pafnuta

babyjogger city mini. Stabil, fullt liggläge, minimal plats i bilen och supersmidigt att fälla ihop. Och en Stooooor suflett, det bli som en koja för barnet. Enda MEN - handtaget är inte ställbart, dock var det inte viktigt för oss

• pafnuta

ville bara tilläga att vagnen är stabil trots att det är en treljuling. Har en UJ och den är MYCKET mer instabil, tippar bakåt hela tiden och är något vinglig. City mini är sååå bra, älskar den. Varukorgen är ganska stor och det finns även en stor ficka bakom sitsen, får plats med allt jag behöver utan att ha en skötväska

• peggyL
    byebyekilo skrev 2010-08-05 11:08:47 följande:
    Kronan låter ju jättebra. Visste inte ens att de fanns. Var köper man dem och hur mycket kostar en Kronan sulky?
    Kolla här. Man köper den endast från deras hemsida. 
    www.kronan.com/Inventory/Navision/412090201&menuS=Barnvagn 
Svar på tråden Bästa sulkyn