• Anonym

Dildo ok? Uppblåsbar Barbara också?

Många verkar tycka att dildo är okej, både tjejer och killar. Men om jag köper en dildo och mannen inte har något emot det, då borde ju jag inte säga något om han kommer hem med en uppblåsbar Barbara?
    Då tänker jag: Tycker jag att det är okej att han har en plastdocka som han sätter på? Svar NEJ! Blir inte upphetsad av tanken alls!

Är inte det lite dubbelmoral av mig då, att köpa en dildo?
    Vad tycker ni?

• Svar på tråden Dildo ok? Uppblåsbar Barbara också?
  • Angla

Bara du gör klart för honom innan....att du tycker dildo är okej men ingen uppblåsbar docka. Då vet ni ju båda "reglerna" innan och ingen kan sen blir sur.

• Anonym

Jovisst! Men om jag njuter av en lösdolme i plast, borde inte han få köpa en docka att njuta med? Han använder ju inte dildon!

(Detta är inget verkligt problem, utan ett uppmålat antagande. Vill se vad ni andra tycker i frågan!)

• Angla

Ja om han vill det så får ni väl diskutera. Och du får väl överväga vad du helst vill docka+dildo elelr inget om han kräver det.

Man kan aldrig kräva ngt själv som man förnekar dnne andre tycker jag!

• Anonym

Precis det jag menar. Men hur många av dildoägarna vill att mannen har en lösvagina i sin byrålåda?

• Anonym

Tja, en hel docka är väl kanske överdrivet, de är så plastiga i vilket fall att de flesta killar nog blir avtända av blotta tanken.

Men jag var helt beredd att köpa en sån där "batterimus" och låta honom testa den bara för att få veta om det var nåt att ha. Jag menar om han vill se mig med en dildo så...

Tråkiga karl, han vägrade!

• Angla

Jag har dildo och skulle maken vilja ha något så visst för mig. Om han tänder på en lös vagina så tänder jag på att han tänder på det (så länge det inte är ngt hel sjukt så!)

• Anonym

Angla. Tänder du på att han tänder på en uppblåsbar Barbara-docka också?

• Anonym

En docka känns väl lite överdrivet, för jag tror inte att han skulle uppskatta om jag skaffade mig en uppblåsbar docka med snopp... men om han hade en lösvagina så skulle jag inte ha något emot det. Om han vill använda den när han "sköter sitt" så varför inte? Det är ju inte alltid man är tillgänglig när lusten tränger på, och om jag ska få använda min dildo så ska väl han få använda något liknande?

• Annika80

Fast jag ser det såhär, för det första skulle inte min sambo vilja ha en docka, jag skulle inte heller gilla det. Vet ej hur ni andra har det, men när vi använder dildo/vibratorn så är det tillsammans, han använder den på mig och blir väldigt upphetsad av det. Jag skulle ju inte direkt bli upphetsad av att se honom jucka med en docka *skratt*

• Venus

Säger som föregående, gubben blir ju tänd av att se mig leka med dildon, men jag skulle inte bli tänd av att se honom jucka med en plastdocka... Dessutom så är dockan "verkligare" än en dildo... Vill han ha en lösmus så varför inte???

Svar på tråden Dildo ok? Uppblåsbar Barbara också?