Är detta rätt egentligen???
Har en sambo som säger exakt vad han tycker och tänker, jag tycker detta är oehört jobbigt men han menar på att det är så han e och kan jag inte leva med detta så ja.....
Nu har vi flyttat till radhus och har underbara grannar och en av dem är en kollega till mig. NU sist vi hade problem så fick jag via min kollega/granne reda på att han skrivit till henne och frågat om råd och beskrivit våra problem och undrade om hon ville medla, hon visade mig även tråden på FB där de skrivit till varnadra..
Jag tyckte det hela känndes jobbigt eftersom hon och jag aldrig pratat om så personliga saker innan.
Jag skrev till mig sambo och var upprörd över detta eftersom jag kände mig väldigt obekväm. Och vad gör sambon då? JO han RINGER upp grannen/kollegan och frågar vad hon sagt till mig när vi pratade. VA? sa jag så kan du väl inte göra och eftersom han inte tyckte kollegans och min histora om det hela stämde överrens så vill han prata med henne IGEN och fråga varfrö hon ljuger och säger olika saker beroende på vem hon pratar med.
Dessutom vet jag att hon är glad för skvallerprat så nu e jag LIVRÄDD att detta ska spridas på min arbetsplats, jobbar inom vården och ja många kvinnor blir mycket skitsnack det vet jag ju.....
börjar tro han har ADHD för utöver detta så är han överaktiv och vill göra saker med så många som möjligt helst alltid......Översocial skulle jag vilja säga...
Överreagerar jag?