• Göteborgstjej

Snygg pall att ha i badrummet så barnen når upp till vasken?

Finns det? Har letat lite på nätet, men vet inte riktigt vad jag ska söka efter. Nån som, har tips på nån websida eller butik i Göteborg som har snygga? Jag vill INTE ha Ikeas blå tråkiga...

• Svar på tråden Snygg pall att ha i badrummet så barnen når upp till vasken?
  • Psykologstudenten

Vi köpte en pall på IKEA för 99:- som används överallt!

• Göteborgstjej

Nja... Vill inte ha ikeavarianten och vill ha något lite roligare än babybjörnen... Jag har för mig att jag tex sett nån med djur på, nånstans på nätet men nu hittar jag den inte såklart...

• Mamma till två mirakel

Kikar in...jag söker samma.....Min väninna har en super fin pall från Le petit prince...men den kostar 500:- hmm.... lite dyrt tycker jag iofs... det är en med två trapp steg också...
    Om jag inte hittar någon annan så köper jag en sådan till sonen i julklapp

Adam 090108 & Lillebror i magen Bf 101225
  • Göteborgstjej

AnneliY: Jag hittar inte pallen du menar, men jag tror jag vet vilket märke du menar... Jag vill dock ha en mer "neutral" - varken pojk- eller flickmotiv liksom. För den du menar finns även som prinsessvariant, eller hur?

• Mamma till två mirakel

Ja jag googlade för jag tänkte länka men hittade inte bild heller :-/

Vet ju inte vart du bor men här i Gbg finns en butik som heter Liten Karin som säljer Le petit prince & La petit princesse...men den finns i mer neutral färg också....Du får spåna runt i lite dyrare barn inrednings butikerna...

Adam 090108 & Lillebror i magen Bf 101225
  • Göteborgstjej

fast egentligen vill jag nog ha en plastpall - fast en coll, rolig, snygg variant...

• Göteborgstjej

Rocktroll, de är riktigt fina... Men jag är nog inte så sugen på att ha en träpall som lillkillen drar runt med i badrummet och gör märken här och där med, plastpall känns säkrast liksom... Och liiiite för dyra...
    Men otroligt snygga!

Svar på tråden Snygg pall att ha i badrummet så barnen når upp till vasken?