• AnnaJanna

Exets Nya sambo = funkar inte =(

Hej där alla separerade föräldrar!!

Har sånna problem med barnens pappa och hans nya sambo,, eller rättare sagt Hans sambo är det största problemet.
    Lämnade barnen hos dem idag och den här satans människan började gapa på mig och fråga vad jag gav för mat till barnen när de är hos mig, Kidsen hade sagt att de bara åt köttbullar och makaroner hos mig(hihi) sånt som småbusar hittar på ibland helt enkelt;).. Den här superkvinnan lagar tydligen nyttig bra mat hela tiden;)

En annan gång mötte jag henne i mataffären, jag hade barnen med mig,, då påpekade hon att " nu måste du ju köpa nya kläder till dem,, de ser ju ut som tattarungar!!"

Och det här är bara raden av alla anklagelser jag får höra,, mest genom deras pappa,, har bara träffat hans nya en 5 ggr cirka..

Blir så jäkla arg och ledsen,, försöker få det att funka så gott det går mellan oss, och faktiskt skaka av mig de där onödiga kommentarerna, fattar inte vad hon vill få fram med DET?+!!

Hon har inge egna barn.. kanske fattar hon inte att barn är busiga och kladdar ner sig som ofast.. Är så rädd att barnen ska må dåligt hos sin pappa pga henne. De är så ledsna och säager att de inte tycker om henne:(

Har försökt prata med pappan om detta,, han blir givetvis arg och säger att jag bara är avundsjuk pga att jag inte har någon ny,, pust!! yeah right!! jag vill bara att mina barn ska må bra!!

Någon som känner igen sig i situation? känner mig maktlös:(

• Svar på tråden Exets Nya sambo = funkar inte =(
  • memis

Fy sören vad jobbigt! Tycker ju att det låter som om hon är en aningen svartsjuk på dig och det du och barnens pappa har haft.

• AnnaJanna

Ja kan så vara,, frågan är varför? Han har ju valt att vara med henne så...  Men man blir ledsen för barnens skull,, vill inte att de ska komma i klämm:(

• Josefin01

Svartsjuka är alltid jobbigt. Hoppas det löser sig!

Svar på tråden Exets Nya sambo = funkar inte =(