• Parven

Eric Saade, Martin Gabriel med flera från igår kväll! Video & bilder..

Var som sagt på Allsång på Bohus färstning igår kväll, Någon mer som var där kanske?? Man fick spela in och ta bilder, och jag hade givetvis dåligt batteri på mobilen men Eric Saade var en av dom första artisterna så den nya singeln sjöng han bland annat!!

Bilder på bloggen, och strax även Video!!

Http://www.MammaAnnele.blogg.se
  • Svar på tråden Eric Saade, Martin Gabriel med flera från igår kväll! Video & bilder..
  • R Franklin

Är det verligen kritik du vill ha? På ett par risiga mobilbilder tagna på två stoplar med några artister i bakgrunden? Eller vad gör inlägget i fotodelen egentligen?

I'm a skeptic . . . Sorry to annoy you with facts.
  • Parven

Inlägget ligger inne på FOTO & VIDEO (Om du inte visste).. Och är just det? Ingen super hitech kamera utan en vanlig mobil (8,1megapixel).. Men om det bara finns kritik att ge så får jag vell ta det!!

• R Franklin
    Parven skrev 2010-08-06 14:42:28 följande:
    Inlägget ligger inne på FOTO & VIDEO (Om du inte visste).. Och är just det? Ingen super hitech kamera utan en vanlig mobil (8,1megapixel).. Men om det bara finns kritik att ge så får jag vell ta det!!
    Med kritik menade jag naturligtvis lite slarvigt bildkritik, något man ägnar sig åt just på foto forum. Bilderna är inte bra, de saknar en vettig komposition, kreativitet, skärpa, störande publik, några hemska stolpar framför scenen, färgerna är urvattnade och text på bilderna som förstör. Den risiga kameran har dock rätt lite att göra med de dåliga bilderna, möjligen bevisa s de att mobiltelefoner är väldigt överskattade fortfarande. Min första 2Mpx kamera tog bilder av högre kvalite för 10 år sedan.
    I'm a skeptic . . . Sorry to annoy you with facts.
Svar på tråden Eric Saade, Martin Gabriel med flera från igår kväll! Video & bilder..