• MatildaAn

Vad betalade ni för era förlovningsringar?

som rubriken lyder, vad betalade ni för era förlovningsringar?

• Svar på tråden Vad betalade ni för era förlovningsringar?
  • Kazeer

Inte en aning. Det var den blivande maken som köpte dem.

Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk behind me, I may not lead. Walk beside me and just be my friend.
  • MatildaAn
    Joddan skrev 2010-08-06 08:31:52 följande:
    Makens 5000:- Min 18.000:-
    Vigselringen samma pris för mig men 3000:- för makens... 
    Oj då måste det tindra rejält på ditt finger=)
  • Myran 08

Våra förlovningsringar betalade vi ca 3000 kr för. Något erbjudande som vi inte visste var på dem förens vi drog kortet och min vigselring betalade vi 3000 kr för också. Jag är så nöjd med både förlovningsringarna och vigselringen. 

Grattis till kommande förlovning och tankarna finns.  

• MatildaAn
    Myran 08 skrev 2010-08-06 08:36:55 följande:
    Våra förlovningsringar betalade vi ca 3000 kr för. Något erbjudande som vi inte visste var på dem förens vi drog kortet och min vigselring betalade vi 3000 kr för också. Jag är så nöjd med både förlovningsringarna och vigselringen. 

Grattis till kommande förlovning och tankarna finns.  
    Okej =) Var köpte ni era ringar och hur ser dom ut?

Njo..jag vet att båda går i tankarna, inget vi pratar rakt ut om. Men killen verkar ha svårt för att få "tummarna ur....";)
  • Joddan
    MatildaAn skrev 2010-08-06 08:35:14 följande:
    Oj då måste det tindra rejält på ditt finger=)
    Japp! Skrattande
    Fick dessutom halva priset på mina ringer eftersom att jag känner guldsmeden, så de är värda 70.000:- Förvånad.

Man ska ju ha dem hela livet!!!! 
    Silas 2009-03-03 minigard.blogspot.se
  • MatildaAn
    Joddan skrev 2010-08-06 08:38:28 följande:
    Japp! Skrattande
    Fick dessutom halva priset på mina ringer eftersom att jag känner guldsmeden, så de är värda 70.000:- Förvånad.

Man ska ju ha dem hela livet!!!! 
    Oj jäklar. Jo det är sant, jag har iofs hittat en för "bara" 10.000, vilket jag tycker är mycket pengar=)
  • fetsnygg

4000:- ihop tror jag det blev i slutändan, vi har likadana fast olika storlek så klart.. det var -07. Först kollade vi ut ringar i butik i stan, sen beställde vi på nätet, samma sort fast från en nätbutik.. då blev det 2000:-!!! billigare :-O. Så hade vi köpt i butik hade det kostat 6000:-.. kändes som ett klipp att näthandla kan jag säga *s*

• Novemberstjärnan

Våra kostade nog inte så mycket. Det var sambon som beställde och köpte dem. Han tog min ring när jag var på jobbet (jobbar i vården och får då inte ha ring). Det blev en enkel ring, fast lite tjockare än de billigaste. Hade jag fått bestämma så hade han köpt i vitt guld Men tkr det var så fint att han gjorde detta, så bryr mig inte så mkt!

• Joddan
    MatildaAn skrev 2010-08-06 08:40:08 följande:
    Oj jäklar. Jo det är sant, jag har iofs hittat en för "bara" 10.000, vilket jag tycker är mycket pengar=)
    Det är mkt pengar. Spelar ingen roll vad de kostar utan de ska se ut som man vill
    Silas 2009-03-03 minigard.blogspot.se
Svar på tråden Vad betalade ni för era förlovningsringar?