Gasolina skrev 2010-08-06 13:11:52 följande:
Jag ville själv haft min son till modell typ en gång men det var för att han var "ovanligt vacker" tyckte vi.. sedan kom vi på att förmodligen ALLA föräldrar tycker så om sina barn he he
Finns det ingen "agentur" i närheten? Kan ju vara kul om det är något dottern vill prova, så länge det är på hennes villkår så att säga
Självklart på hennes vilkår. Jag har inte haft några tankar på att ha min äldsta dotter som barnmodell iom att hon hatar att klä ut sig och skyr kameran som pesten om hon inte får stå bakom kameran och fota då

Självklart tycker man ju att sina barn är vackra. Vi kom på tanken när vi var hos en fotograf och julfotade dem och Filippa spexade och njöt av hela fotostunden. Jag har letat efter agenturer men tycker det är svårt att hitta. Så jag tänkte om någon hade koll hyär på FL

Stockholmsgruppen var väldigt intresserade innan de fick veta att hon behövde resa för att komma till stockholm. Men jag tror att hon skulle älska det (skulle hon inte det så skulle hon ju såklart inte behöva pyssla med det)