tonåring som sover i föräldrars säng?
Hej, träffade för två år sedan en man som var nyskild. Han har två söner som nu är 14 och 16 år. De skilde sig bl a för att mamman inte kände sig som en del i familjen, då pojkarna och pappan är väldigt tajta och har gemensamma intressen osv. Men hur tajta ska tonåringar vara med sin pappa egentligen? Vi är särbo därför att vi bor i olika städer. Den äldsta sonen sover ibland hos pappa i hans dubbelsäng! Ska en 16-åring vilja det???? När jag kommer dit så blir den sängen min men de flyttar då hela madrasser och lakan som legat där in till hans rum och bäddar nytt till mig. Dessutom så reser han mycket i sitt jobb och kan vara borta 1 vecka eller lite mer ibland och efter varje resa han gjort hämtar han barnen direkt efter att han landat. Han åker inte ens hem först för att packa upp!!??? Det känns inte sunt för mig. Sådan längtan efter barnen(tonåringarna) borde han väl inte ha och de borde inte efter bara en vecka längta efter pappa så mycket att de itne kan ge honom tid att komma hem förrän de ska hämtas. Hur låterdet här när ni läser det? Är det normalt?