• lyckligmamma87

8år

ville bara ge er alla ett littet hopp

ja har i 8år försökt o få mitt Plus  men nu när ja inte trodde att det skulle gå o att ja skulle få ta hjälp osv så tog det sig på första försöket med min nya sambo

så ge ej upp hoppet

nu sitter ja här med en växande mage o illamåeende o öma bröst o allt annat o går på moln o njuter o är till o med glad för trötthet osv

• Svar på tråden 8år
  • lyckligmamma87
    Caroliine skrev 2010-08-07 19:01:56 följande:
    Grattis till graviditeten och lycka till med allt nu! Skrattande
    tack ler.......
  • lyckligmamma87
    CrazyChristina skrev 2010-08-07 19:24:13 följande:
    Grattis!! Byte av sambo hjälpte mig oxå.. :)
    ok ler najs....tack
    mmiaa skrev 2010-08-07 21:56:29 följande:
    GRATTIS!!! Njut nu av allt illamående osv
    ler det gör ja ler...tack
  • skånejag

Grattis!!

Tror dock inte att sambo-byte är det alternativ jag vill ta till än. :) 

• lyckligmamma87
    skånejag skrev 2010-08-13 21:16:57 följande:
    Grattis!!

Tror dock inte att sambo-byte är det alternativ jag vill ta till än. :) 
    ler det va ej däför  bytet blev ja blev helt chokad när mitt Plus kom

ej så planerat........men njuter av alla gravitets saker som illamående öm osv
  • CrazyChristina
    lyckligmamma87 skrev 2010-08-13 22:01:36 följande:
    ler det va ej däför  bytet blev ja blev helt chokad när mitt Plus kom

ej så planerat........men njuter av alla gravitets saker som illamående öm osv
    Hihi jag bytte kille i november och i början av februari året efter fick vi plus helt oplanerat, dock mf men de va ju mer än vad som hade hänt med förra killen tror jag va i chocktillstånd i flera månader..
    ♥♥♥Erik 2010-06-09♥♥♥
  • Bakverk

Bytte också sambo och blev gravid efter några månader på första försöket. I det tidigare förhållandet hade vi försökt i sammanlagt 4 år och gjort 4 IVF som misslyckats. Nu väntar jag mitt andra barn(hans 4:e) efter att inte ens ha försökt. Skönt att det kan vända från motvind till medvind emellanåt...

Molly kom ut som en raket 31/12-08!!! 1590 gr, 42 cm...
  • lyckligmamma87
    Bakverk skrev 2010-08-19 22:26:10 följande:
    Bytte också sambo och blev gravid efter några månader på första försöket. I det tidigare förhållandet hade vi försökt i sammanlagt 4 år och gjort 4 IVF som misslyckats. Nu väntar jag mitt andra barn(hans 4:e) efter att inte ens ha försökt. Skönt att det kan vända från motvind till medvind emellanåt...
    underbart ler grattis
Svar på tråden 8år