Stor knöl i magen??
Har senaste veckorna börjat fundera på vad det är för stor knöl jag har i magen..
Har märkt att det är just en knöl/klump nu på senare tid pga att jag har gått ner i vikt & knölen syns tydligare nu (tror den alltid har vart där) när jag ligger på rygg ser man tydligen denna utbuktinig och det är precis som om det vore ett hjärta ,sjävla knölen slår i takt med mitt hjärta precis som om mitt hjärta satt i magen ,knölen är lika stor som en knytnäve alltså ganska stor.
Denna knöl går att flytta på ,den är alltid nedanför naveln så man ser tydligt när man ligger på rygg då buktar magen ut under naveln ,flyttar jag på denna knöl (trycker upp den ovanför naveln) så blir magen platt under naveln.. hel mysko..
Jag har så länge jag kan minnas vetat att min mage "slår" / "pulserar" ,och nu när jag upptäckt att detta som pulserar är en stor knöl börjar man ju fundera riktigt på vad det är för nått? Det är väl antagligen blodkärl i eftersom den pulserar..?
Vad är detta?? Någon som kan ha en aning ,är jag sjuk eller kanske bara "missbildad" ?
Har lite oro då min man sa nått om cancer..
Hjälp!