• lei

Gratisprover?

hejsan allihopa!

jag kollade på pampers hemsida och hittade gratisprover. eller man fick skriva ut en lapp
    och sen hämta proverna i en babyproffsen affär. det var en liten låda som innehöll blöjor, en liten tandborste, någon leksak, rabattkuponger och tvättservetter.

jag tycker att det är jätte kul med gratisprover! :D speciellt i överraskningsboxar!

undrar nu om någon kan tipsa om fler roliga gratisprover?

ha det så bra! kram lei

• Svar på tråden Gratisprover?
  • lei

coolt:) den verkar ju jätte rolig!

Linastrumpan:

får man den på gotland också tror du? visby lassarett? det står ingenting på sidan..

• Maxime67

Hej!!

Men får man inte babybag på bb?? Det fick jag när jag födde sonen 2003???

Men det kanske är olika vart man bor???

/Maxime

• Linastrumpan

lei: du får den säkert i Visby, på BB verkar vara det vanliga. Själv går jag till en privat MVC och där får man den innan.... Sen kan du ju beställa från Libero också! Gratis är kul!

• Mia83

Tänk bara på att säga till om babybagen på BB, de får egentligen inte lämna ut den om man inte bett om den. Har väl att göra med att de inte får göra reklam för olika produkter antar jag. Så jag fick ingen sist.....

• juldagen

libero.com eller om det var. se skickar hem gratisprover. Testa även att fråga om du handlar i barnaffärer. Jag har fått prover både på Polarn & Pyret och på Barnenes hus när vi har handlat där.

• tutim

Bli medlem på weleda.se så får man en liten kupong som man kan hämta ut lite schyssta prover på deras babygrejer (som f.ö är bättre än Inotyol för röda rumpor). Ett litet tips alltså.

• andypandy

jag hämtade min kartong på babyland idag !! Jättespännande. men tandborste kändes ju lite tidigt liksom !!! Babybag har jag aldrig hört talas om men weleda vill jag bli medlem på , gillar deras produkter.

Svar på tråden Gratisprover?